سرمربی تیم ملی فوتبال نابینایان: دولتمردان نگاه ویژه به فوتبال نابینایان داشته باشند

سرمربی تیم ملی فوتبال نابینایان: دولتمردان نگاه ویژه به فوتبال نابینایان داشته باشند

26 شهریور 1396

جواد فلفلی : تیم ملی فوتبال ایران از قدرت های جهان است که افتخارات بزرگی را کسب کرده اما انتظار داریم توجه به این قشر افتخارآفرین بیشتر شود و مهم برافراشته شدن پرچم ایران است فرقی نمی کند توسط ورزشکاران سالم یا معلول این کار مهم و ملی انجام شود.


وی گفت: مهمترین مشکل ما نداشتن بازی های تدارکاتی خارجی است و باید با تیم های غیرآسیایی بازی کنیم چرا که فوتبال ما فراتر از آسیاست و بازی با تیم های ژاپن، کره جنوبی و چین که در آسیا مطرح هستند تاثیر زیادی در پیشرفت فنی فوتبال ما نخواهد داشت.


سرمربی تیم ملی فوتبال نابینایان ادامه داد:ما باید بازی های تدارکاتی را با کشورهایی نظیر روسیه، ترکیه، برزیل، آرژانتین و اسپانیا انجام دهیم تا در مسابقات جهانی 2018 اسپانیا بتوانیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.


وی گفت: از باشگاه های مطرح ایران که در فوتبال سرمایه گذاری کرده اند و هزییه های سنگینی هم متقبل می شوند می خواهم که یک تیم فوتبال از نابینایان را زیرپوشش قرار دهند تا بتوانیم با قدرت در مسابقات باشگاهی که زمینه حضور موفق در مسابقات برون مرزی است،با حمایت مالی شرکت کنیم.


فلفلی بیان کرد: اردوی تدارکاتی شیراز، دومین مرحله از شش مرحله تدارکاتی است که تا پیش از بازی های آسیایی 2017 که قراراست آذر ماه سال 96 در مالزی برگزار شود دنبال خواهیم کرد و از آنحا که مسابقات آسیایی برای کسب سهمیه بازیهای جهانی 2018 اسپانیاست باید با تمهیدات لازم قدم به این مسابقات مهم بگذاریم.


وی درمورد اردوی تدارکاتی در شیراز گفت: دراین شهرهمه گونه همکاری با ما انجام شده وامکانات خوبی هم از طرف اداره بهزیستی و اداره کل ورزش و جوانان فارس در اختیار ما قرار گرفته که جای تشکر دارد و ما در هراستانی که اردو گذاشته ایم همکاری خوبی شده است.


سرمربی تیم ملی فوتبال نابینایان از حمایت رسانه ها به ویژه بعد از نایب قهرمانی در پارالمپیک ریو تقدیر کرد و اظهار داشت : رسانه ها برای تیم ملی سنگ تمام گذاشتند و این امر سبب انگیزه در نزد بازیکنان شد ضمن اینکه در هر استانی هم که سفر کرده ایم مورد حمایت قرار گرفته ایم و قطعا این روند تاثیر گذار ادامه دارد.


تیم ملی فوتبال نابینایان ایران، نایب قهرمان پارالمپیک 2016 ریو ، قهرمان و نایب قهرمان مسابقات پاراآسیایی 2010 و 2014 و قهرمانی جهان در سال 2010 در ترکیه را در کارنامه دارد.
مسابقات جهانی 2018 اسپانیا قرار اردیبهشت ماه 97 در شهر مادرید برگزار شود.


دومین مرحله اردوی تیم ملی که از بیستم شهریور ماه در مجموعه ورزشی بهزیستی شیراز آغازشده بود، بیست و هفتم شهریور پایان می یابد.



منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است