مدال طلا و نقره کامپوند تیمی معلولین جهان به زنان و مردان کماندار ایران رسید

مدال طلا و نقره کامپوند تیمی معلولین جهان به زنان و مردان کماندار ایران رسید

26 شهریور 1396

 در آخرین روز رقابت های تیراندازی با کمان قهرمانی جهان چین، تیم کامپوند زنان معلول ایران با یک رکورد شکنی عنوان قهرمانی و مدال طلای این رقابت ها را از آن خود کرد.


تیم کامپوند بانوان ایران، متشکل از سمیه عباسپور، راضیه شیرمحمدی و فرزانه عسگری در دیدار فینال مقابل تیم چین میزبان به میدان رفتند و با نتیجه 229 بر 223 توانستند ضمن شکستن رکورد جهان که در همین مسابقات یکبار به دست روسیه جابجا شده بود به عنوان قهرمانی دست یابند.


در ادامه این رقابت ها همچنین تیم کامپوند مردان معلول کشورمان با ترکیب هادی نوری، رمضان بیابانی و علی سینا منشازاده، در دیدار فینال با تیم ایتالیا روبرو شد و با نتیجه 226 بر 225و تنها با اختلاف یک امتیاز مغلوب شده و به نشان نقره و عنوان نایب قهرمانی دست یافت.


تیم میکس کامپوند ایران تنها تیم باقی مانده در آخرین روز مسابقات است که تا ساعاتی دیگر با ترکیب سمیه عباسپور و علی سینا منشازاده، برای کسب نشان طلا مقابل تیم روسیه به میدان خواهد رفت.


رقابت های قهرمانی جهان تیراندازی با کمان معلولین با حضور 245 کماندار از 40 کشور جهان از 22 شهریور ماه آغاز و امروز( 26 شهریور ماه) با معرفی برترین های جهان در این رشته به کار خود پایان می دهد.

منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است