ترکیب نهایی وزنه‌برداران معلول اعزامی به جهانی مکزیک مشخص شد

ترکیب نهایی وزنه‌برداران معلول اعزامی به جهانی مکزیک مشخص شد

28 شهریور 1396

۱۷ وزنه بردار معلول برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان سوم مهر راهی مکزیک می‌شود.

 

 تیم ملی وزنه‌برداری معلولان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان در رده سنی جوانان و بزرگسالان سوم مهر عازم مکزیک می‌شود.

 

رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان در رده سنی جوانان هشتم مهر به مدت یک روز برگزار می‌شود و در رده سنی بزرگسالان این رقابت‌ها از ۹ مهر آغاز و تا ۱۴ مهر ادامه خواهد داشت.

 

برای آماده سازی تیم ملی وزنه برداری معلولان برای شرکت در جهانی مکزیک شش مرحله اردو پیش‌بینی شده بود که در حال حاضر شش وزنه بردار جوان و ۱۱ وزنه بردار بزرگسال در اردوی آمادگی که در سالن وزنه‌برداری فدراسیون جانبازان و معلولان برپا است، حضور دارند. این اردو تا زمان اعزام تیم به مسابقات جهانی ادامه دارد.

 

تا اردوی پنجم ۱۳ وزنه بردار در اردوی آمادگی حضور داشتند که مانی دهباشی (دسته ۴۹ کیلوگرم) و روح الله رستمی (دسته ۷۲ کیلوگرم) از شرکت در مسابقات جهانی خط خوردند.

 

وزنه‌برداران اعزامی به مسابقات جهانی مکزیک در رده سنی جوانان را، علی‌رضا ایزدی (دسته ۴۹کیلوگرم)، محسن بختیار (دسته ۵۴کیلوگرم)، محمدامین ساکت (دسته ۸۸کیلوگرم)، امیر بخشی (دسته ۹۷کیلوگرم)، معین احمدی و محمدرضا رجبی (دسته ۱۰۷کیلوگرم) تشکیل می‌دهد.

 

همچنین در رده سنی بزرگسالان، یوسف یوسفی و امیر جعفری (دسته ۵۹کیلوگرم)، صمد عباسی (دسته ۶۵کیلوگرم)، نادر مرادی (دسته ۷۲کیلوگرم)، علی حسینی و مجید فرزین (دسته ۸۰کیلوگرم)، سید حامد صلحی پور (دسته ۸۸کیلوگرم)، سامان رضی (دسته ۹۷کیلوگرم)، علی صادق‌زاده (دسته ۱۰۷کیلوگرم) و منصور پورمیرزایی و سیامند رحمان  (دسته +۱۰۷کیلوگرم) نفرات اعزامی به مسابقات جهانی مکزیک را تشکیل می‌دهد.

 

هدایت این تیم را علی اصغر رواسی به عنوان سرمربی و علی فخرآور، سیدمحمدرضا میرشفیعی و محمدجواد رازی به عنوان مربیان بزرگسالان و جوانان را برعهده دارند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است