رقابت‌های تیروکمان کاپ آسیا در اصفهان به تعویق افتاد

رقابت‌های تیروکمان کاپ آسیا در اصفهان به تعویق افتاد

1 مهر 1396

رقابت‌های تیروکمان کاپ آسیا و قهرمانی آسیا که قرار بود آبانماه به میزبانی اصفهان برگزار شود، به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد تیم‌های شرکت‌ کننده به زمان دیگری موکول شد.

 

 چهارمین و آخرین مرحله از رقابتهای تیروکمان کاپ آسیا و قهرمانی آسیا در افراد معلول و غیر معلول که قرار بود از 18 تا 24 آبان در رشته‌های ریکرو و کامپوند انفرادی، تیمی و میکس زنان و مردان به میزبانی ذوب‌اهن اصفهان برگزار شود به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد تیم های شرکت کننده به زمان دیگری موکول شد.

 

رضا کیارستمی دبیر فدراسیون تیروکمان با اعلام این خبر گفت: مرحله چهارم و پایانی کاپ آسیا و اولین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا که قرار بود در آبانماه در بخش افراد معلول و غیرمعلول در رشته‌های ریکرو و کامپوند انفرادی، تیمی و میکس زنان و مردان برگزار شود، به دلیل اعلام آمادگی تنها 4 تیم سنگاپور، هنک کنگ، کره شمالی و هند برای شرکت در این رقابتها، بنا به درخواست فدراسیون تیروکمان از کنفدراسیون آسیا برای به تعویق انداختن این رقابتها، به زمان دیگری موکول شد.

 

وی افزود: مرحله اول تا سوم رقابت‌های تیروکمان کاپ آسیا پیش از این به میزبانی هند، تایلند و چین تایپه برگزار شده بود و بنا به پیشنهاد فدراسیون تیروکمان قرار بود آخرین مرحله این رقابتها به میزبانی ایران در اصفهان برگزار شود. البته پیش‌بینی ما برای برگزاری این تورنمنت در بخش افراد معلول و غیرمعلول حداکثر 10 تیم بود که متاسفانه تعداد تیم‌هایی که برای حضور در این تورنمنت ثبت‌نام به عمل آورده بودند، بسیار محدود بوده و سرمایه‌گذاری برای این تعداد تیم ارزش زیادی برای ایران نداشت.

 

کیارستمی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا با لغو شدن میزبانی این مسابقات از سوی فدراسیون تیروکمان، احتمال دارد کنفدراسیون آسیا دوباره میزبانی این رقابتها را به ایران بدهد یا خیر؟ تصریح کرد: هیچ مشکلی برای پذیرش دوباره میزبانی توسط ایران وجود ندارد اما باید از نظر فنی شرایط را مورد ارزیابی قرار دهیم که از نظر اقتصادی پذیرش دوباره میزبانی به نفع ایران است یا خیر، آنگاه میزبانی دوباره این رقابتها را از کنفدراسیون آسیا درخواست کنیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است