نیاز به وسایل توانبخشی در مناطق محروم به صفر رسید

نیاز به وسایل توانبخشی در مناطق محروم به صفر رسید

14 آذر 1396

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: نیاز به وسایل توانبخشی در مناطق محروم تقریبا به صفر رسیده است.

 

 دکتر نحوی نژاد در نشستی با حضور سازمان‌های مردم نهاد و موسسات فعال در حوزه معلولان گفت: در خصوص مسائل معلولان با یک پدیده اجتماعی مواجه هستیم و بایستی در این زمینه تحقیق و مطالعه کنیم.

 

وی ادامه داد: در لایحه حمایت از معلولان بسیاری از آرزوها و آمال‌های این افراد در این لایحه دیده شده که نقطه قوت دولت است، زیرا اثرات بسیار مبارکی خواهد داشت.

 

به گفته وی از زمانی که با تلاش‌های وزیر کار این لایحه به مجلس رفت،‌ وظیفه دولت به پایان رسید، اما  ما در این دو سال نمایندگان را تنها نگذاشتیم و کارهای پژوهشی و تخصصی انجام دادیم و خوشبختانه تمامی ایرادات شورای نگهبان برطرف شده است.

 

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی افزود: بسیاری از مسائل معلولین در این لایحه در نظر گرفته شده است و جلسات و مکاتبات عدیده‌ای با دستگاه‌ها انجام شده است. همچنین توانبخشی مبتنی بر خانواده نیز از مسائلی است که به دنبال آن هستیم.

 

نحوی نژاد با بیان اینکه حدود یک میلیون و 400 هزار معلول شدید در کشور داریم که نیازمند مراقبت هستند گفت: حدود 40 هزار نفر از آنها در مراکز و باقی آنها در کنار خانواده‌هایشان هستند. همچنین نیاز به وسایل توانبخشی در مناطق محروم به صفر رسیده است.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است