هشت مدال رنگارنگ رهاورد دونده های نابینای همدانی از پاراآسیایی جوانان

هشت مدال رنگارنگ رهاورد دونده های نابینای همدانی از پاراآسیایی جوانان

23 آذر 1396

 سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان و نوجوانان در حالی به میزبانی ابوظبی امارات در جریان است که دونده های همدانی با کسب 2 نشان طلا، سه نقره و سه برنز به کار خود پایان دادند.


مهرداد نجفی، محمدرضا اقبالی، مهدی سیاری و علی ملکی منصور ورزشکاران همدانی اعزامی به بازی های پاراآسیایی جوانان بودند.


در این بازی ها، مهرداد نجفی در 200متر و محمد رضا اقبالی در 800 متر مدال طلا و در 400 متر نشان برنز، علی ملکی در 100 متر و 200 متر نشان نقره و در 400 متر مدال برنز و مهدی سیاری در 1500 متر مدال برنز و 800 متر نشان نقره را برای تیم ملی دو ومیدانی نابینایان کشورمان کسب کردند.


دونده های نابینا و کم بینای همدانی در شرایطی گام به این رقابت ها گذاشتند که در رده سنی نوجوانان قرار دارند و توانستند با آمادگی مطلوب حایز مدال های رنگارنگ شوند.


رئیس هیات دو ومیدانی همدان در این باره می گوید: اگر ورزشکاران کم بینا را با نابینایان مطلق ادغام نمی کردند چه بسا هم اکنون نه تنها تعداد مدال ها بیشتر بود بلکه مدال های خوش رنگ تری نیز به دست می آمد.


سمیه سهیلی: با این حال عملکرد دونده های همدانی رضایت بخش بود و توانستیم سهم بسزایی در موفقیت کاروان اعزامی به پاراآسیایی 2017 جوانان داشته باشیم.


وی با بیان اینکه قبل از اعزام تیم تمام تلاش خود را برای مهیا کردن امکانات جهت آماده سازی دونده ها انجام شد از همراه دونده ها که ماه ها برای آمادگی آنها برنامه ریزی و تلاش کردند نیز قدردانی کرد.


وی یادآور شد: شنبه هفته آینده و از ساعت 12 در مقابل مجتمع فرهنگی عین القضات همدان آیین استقبال از این قهرمانان برگزار می شود.


سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان در رشته های مختلف به مدت 6 روز در ابوظبی امارات در جریان است.



منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است