اهدا دیپلم افتخار همایش تجارب آموخته در حوزه معلولین به مجتمع رعد

اهدا دیپلم افتخار همایش تجارب آموخته در حوزه معلولین به مجتمع رعد

1 دی 1396

همایش سازمان­ های مردم ­نهاد و تجارب آموخته در حوزه معلولین با محوریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همراهی سازمان بهزیستی کشور و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و مشارکت اغلب تشکل فعال حوزه معلولان در سالن تلاش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ در این همایش که مدیران برخی از خیریه­ ها، مسؤلان و دستگاه­های اجرایی و نمایندگان مجلس در بخش پرسش و پاسخ آن حضور داشتند، مهم­ترین مسائل جامعه توان­ یابان از جمله: آغاز بررسی لایحه قانونی حمایت از حقوق معلولان، مشکلات مناسب­ سازی و دسترس پذیری، تأمین تجهیزات توانبخشی، اشتغال توان ­یابان، توانمندسازی تشکل­ های حرفه­ ای و تخصصی، ناوگان حمل و نقل معلولان و جانبازان و ... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این همایش عملکرد 300 تشکل فعال حوزه معلولان در 8 محور به ترتیب: 1- بهداشت، درمان و توانبخشی  2-مدرسه و آموزش  3-کارآفرینی و اشتغال  4-حمایت از خانواده   5-تجهیزات   6-حقوق شهروندی و قوانین مرتبط آن 7-انتشارات، فرهنگ و رسانه 8-تربیت بدنی و گردشگری   مورد بررسی قرار گرفت که از این میان 18 مؤسسه به مرحله پایانی راه یافتند و به 8 مؤسسه خیریه که بالاترین امتیاز را کسب کردند، دیپلم افتخار همایش اهدا شد.

شایان ذکر است در دیپلم افتخاری که به امضا احمد میدری معاون وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسیده بود از مجتمع رعد برای عملکرد تحسین برانگیزش در اعتلای حقوق معلولان قدردانی شده است. 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است