الهه قلی‌فلاح می‌تواند در کاپ جهانی آلمان نتیجه خوبی کسب کند

الهه قلی‌فلاح می‌تواند در کاپ جهانی آلمان نتیجه خوبی کسب کند

4 دی 1396

 فرزانه رضا سلطانی که سابقه حضور در بازی های المپیک زمستانی را در کارنامه دارد، درباره شرایط آمادگی الهه قلی فلاح که برای کسب سهمیه بازی های پارالمپیک زمستانی آماده می شود گفت: الهه قلی فلاح کاملا نابینا است، اما باهوش است و از آنجایی که در رشته اسکیت نیز فعالیت کرده روند پیشرفت خوبی دارد.

 

وی افزود: از آنجایی که هنوز برف نیامده است در پیست شمشک تمرینات الهه قلی فلاح را بدون برف انجام می دهیم. وی از چهار سالگی نابینا شده است، از ده سالگی در رشته های دو و میدانی و اسکیت فعالیت کرده و هم اکنون در رشته اسکی فعالیت می کند.

 

مربی تیم ملی پارا اسکی صحرانوردی بانوان اظهار کرد: اگر الهه قلی فلاح روند تمرینات و پیشرفت خود را همین گونه ادامه دهد می تواند در مسابقات جام جهانی آلمان نتیجه قابل قبولی به دست آورد. تیم ملی تمرینات خود را تا ۲۰ دی ماه در تهران انجام می دهد و از ۲۰ تا ۲۸ دی ماه در کمپ تمرینی و مسابقات جام جهانی آلمان شرکت می کند.

 

فرزانه رضا سلطانی درباره نخستین تجربه مربیگری در تیم ملی پارا اسکی بانوان گفت: وقتی با الهه قلی فلاح تمرین می کنم دلم برای اسکی تنگ می شود. زمانی که موردی را به شاگردم می آموزم حس قشنگی دارم و خودم نیز متعاقبا بسیاری موارد را از الهه یاد می گیرم.

 

 
منبع : برنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است