سرمربی تیم ملی تیراندازی معلولان: کمبود فشنگ داریم

سرمربی تیم ملی تیراندازی معلولان: کمبود فشنگ داریم

6 دی 1396

سرمربی تیم ملی تیراندازی معلولان با اشاره به کمبود استعدادهای مطرح در رشته تفنگ بادی و خفیف گفت: همان طور که در تپانچه حرف اول را در جهان می زنیم، سعی داریم استعدادهای خوبی را در تفنگ بادی و خفیف شناسایی و برای مسابقات قهرمانی جهان کره جنوبی آماده کنیم.

 

حسین امیری درباره وضعیت تیم تیراندازی معلولان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان کره جنوبی افزود: برای این که بتوانیم در مسابقات قهرمانی جهان که اردیبهشت سال آینده به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود، حضور پررنگی داشته باشیم. ۱۵ تیرانداز (۹ زن و ۶ مرد) به اردوی تیم ملی دعوت کردیم که در هر ماه تعدادی از تیراندازان ریزش خواهند داشت و در نهایت بهترین‌ها به کره جنوبی اعزام خواهند شد.

 

وی گفت: هدف اصلی ما در ابتدای امر حضور در قهرمانی جهان و سپس بازیهای پاراآسیایی جاکارتاست. به همین خاطر اولین اردوی تیم ملی تیراندازی از اواخر آذر در  سالن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز شده و این اردوها هر ماه تا زمان اعزام تیم به جاکارتا ادامه خواهد داشت تا بهترین تیم را در رشته تپانچه و تفنگ آماده کنیم.

 

امیری با بیان این که به دنبال تقویت تیم تیراندازی در بخش تفنگ بادی و خفیف هستیم، خاطرنشان کرد: هر چند در تپانچه بادی ۱۰ متر و خفیف ۵۰متر به ویژه در بخش زنان و میکس حرف اول را در جهان می‌زنیم، اما در تفنگ هنوز نتوانستیم به اهداف خود برسیم و استعدادهای خوبی را شناسایی کنیم. البته در تفنگ به دلیل کمبود فشنگ همواره با مشکلات زیادی مواجه بودیم و همین مساله بعضی وقتها سبب شده تا پیشرفت خوبی در این رشته نداشته باشیم.

 

سرمربی تیم ملی تیراندازی معلولان در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می‌کنید در مسابقات قهرمانی جهان در هر دو ماده جایگاه خوبی را کسب کنیم، تصریح کرد: در تفنگ هر چند تیراندازان رکوردهای خوبی را ثبت می‌کنند، اما تنها شانس آنها راهیابی تا مرحله فینال است و هنوز به کسب مدال امید زیادی نداریم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است