جامعه به توانایی‌های معلولان توجه کند

جامعه به توانایی‌های معلولان توجه کند

9 دی 1396

تنها ملی پوش پارا بدمینتون ایران در بازی های پاراآسیایی جوانان گفت: جامعه باید به توانایی های معلولان توجه کند چه بسا آنها بتوانند به موفقیت هایی دست پیدا کنند که افراد دیگر جامعه با وجود برخورداری از سلامت در انجام آن کارها ناتوان باشند.

 

رضوان ناصری گل با بیان این مطلب اظهار کرد: متاسفانه بسیاری از افراد جامعه نگاه خوبی به معلولان ندارند و وقتی ما را می بینند به مشکل جسمانی ما توجه می کنند. در اردوهای تیم ملی نیز بسیاری از ورزشکاران این مشکل را مطرح کردند که نگاه جامعه اینگونه است که معلولان توانایی ندارند و باید از اینکه دچار معلولیت هستند، ناراحت باشند. بسیاری از مردم با دیدن شخص معلول ابراز ترحم می کنند.

 

وی افزود: این درحالی است که ما توانایی های زیادی داریم و چه بسا معلولان موفقیت های زیادی در مقایسه با افراد سالم داشته باشند. امیدوارم نگاه جامعه به ورزش معلولان تغییر کند و به توانایی های ما توجه شود.

 

ورزشکار پارا بدمینتون ایران اظهار داشت: اگر مسئولیتی می داشتم بر روی ویلچر می نشستم و در شهر می گشتم تا ببینم کجای شهر مشکل دارد و باید مناسب سازی و ساخته شود. امیدوارم نگاه مردم نسبت به معلولان تغییر کند.

 
منبع : برنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است