اختصاص 60 دستگاه ون برای تقویت ناوگان سامانه جانبازان و معلولین

اختصاص 60 دستگاه ون برای تقویت ناوگان سامانه جانبازان و معلولین

23 دی 1396

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران با بیان اینکه مدیریت جدید شهری برنامه هایی در خصوص تقویت ناوگان سامانه جانبازان و معلولین دارد، گفت: در صورت تامین اعتبار از محل خرید خدمت خدمات حمل و نقلی در قالب 60 دستگاه وَن در آینده نسبت به تقویت این ناوگان اقدام خواهد شد.

 

پیمان سنندجی با تشریح برنامه های مدیریت جدید شهری در خصوص تقویت ناوگان سامانه جانبازان و معلولین، عنوان کرد: در حال حاضر سامانه جانبازان و معلولین دارای 62 دستگاه ون و 74 دستگاه اتوبوس است و به عنوان سامانه پیشرو در خدمات حمل و نقل شهری تهران در میان تمامی کلانشهرهای ایران، نسبت به ارائه خدمات به این معلولین و جانبازان گرانقدر اقدام می کند.

 

وی افزود: مطابق مصوبه شورای شهر و پیگیری های انجام شده، در صورت تامین اعتبار از محل خرید خدمت خدمات حمل و نقلی در قالب 60 دستگاه وَن در آینده نسبت به تقویت ناوگان مذکور اقدام خواهد شد.

 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران، درباره روش های ارائه درخواست مشترکین و متقاضیان جهت دریافت خدمات از سامانه، اظهار کرد: در حوزه وَن های مناسب سازی شده به منظور سهولت درخواست مشترکین و همچنین برنامه ریزی بهینه جهت سفرهای درون شهری معلولین و جانبازان معزز، مشترکین با ارسال پیامک یا تماس با شماره 6305 و اعلام مبداء، مقصد و ساعت رفت و برگشت، می توانند نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

 

وی ادامه داد: در شرایط خاص مراسم های مرتبط با معلولین عزیز  نیز به صورت تلفنی ثبت درخواست و ارائه خدمات انجام می شود. ضمن اینکه در خطوط 23 گانه اتوبوس که مرتبط با مراکز آموزشی و درمانی معلولین است، خدمات به صورت روزانه و رایگان و روتین در دسترس معلولین و جانبازان محترم قرار می گیرد. همچنین قابل ذکر است که تعداد 30 دستگاه از اتوبوس های این سامانه جهت خدمات سرویس رسانی در اختیار 20 مدرسه استثنایی( مراکز آموزشی) قرار دارد.

 

بر اساس گزارش سایت شهرنوشت، سنندجی درباره برنامه‌های شرکت واحد در شرایط فعلی و در خصوص افزایش خدمت رسانی سامانه جانبازان و معلولین، گفت: در حال حاضر کارگروهی متشکل از انجمن ها و سمن های مرتبط در حوزه معلولین در سیاست گذاری های سامانه جانبازان و معلولین مشارکت دارند. ولیکن تاکنون شرکت واحد و شهرداری تهران بدون کمک خیرین و مشارکت مردمی نسبت به انجام خدمات به معلولین و جانبازان اقدام کرده است. ضمن استقبال از حضور خیرین و مشارکت آنها می‌توانند در این زمینه سامانه را نیز همراهی کنند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است