دزفول میزبان المپیک ویژه معلولان کشور شد

دزفول میزبان المپیک ویژه معلولان کشور شد

4 بهمن 1396

مسئول کمیته فنی این مسابقات  گفت: در این مسابقات که از روز پنجشنبه ( فردا) در دانشگاه آزاد اسلامی دزفول آغاز می شود 213 ورزشکار معلول ذهنی سراسر کشور به رقابت می پردازند.


محمد اژدری افزود:این مسابقات به مدت 2 روز در رشته های دو میدانی ( 30 متر رفت و برگشت)،دوچرخه سواری 1500 متر و تنیس روی میز برگزار می شود که 60 ورزشکار دزفولی نیز در این مسابقات شرکت دارند.


وی با بیان اینکه 300 مربی نیز این ورزشکاران معلول را در این مسابقات یاری می کنند گفت:محل برگزاری این مسابقات مجتمع ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی دزفول و آئین اختتامیه نیز روز جمعه در تالار مهتاب این شهر برگزار می شود.


فریدون عبدی رئیس اداره بهزیستی دزفول نیز گفت:معلولان 52 شهر کشور که در مراکز روزانه تحت نظارت بهزیستی آموزش دیده اند در این سری مسابقات حضور دارند.معلولان 2 مرکز توابخشی دزفول نیز در این مسابقات به رقابت می پردازند.


وی با بیان اینکه المپیک ویژه ایران توسط سازمان های مردم نهاد برگزار می شود و بودجه مالی ندارد گفت:شرکت معلولان کم توان دهنی و هوشی در این مسابقات موجب سلامت این افراد می شود و نتیجه مثبتی در پی خواهد داشت تا بیشتر در جامعه حضور داشته باشند.


وی اضافه کرد:مسابقات المپیک ویژه ایران با همکاری فرمانداری،شهرداری، شورای شهر ، دانشگاه آزاد و دانشگاه علوم پزشکی دزفول و اداره ورزش و جوانان برگزار می شود.

منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است