کلهر: تجربیاتم را در اختیار اسکی‌بازان معلول قرار می‌دهم

کلهر: تجربیاتم را در اختیار اسکی‌بازان معلول قرار می‌دهم

10 بهمن 1396

صادق کلهر درباره تصمیمش برای خداحافظی از دنیای ورزش و ادامه فعالیت در حوزه مربیگری اظهار داشت: اسکی را از 3 سالگی آغاز کردم و عضو تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان هم بودم. در 18 سالگی و در مسابقات دهه فجر با کابل مهار تله اسکی در پیست دیزین برخورد کردم و از ناحیه پا دچار معلولیت شدم.

 

وی ادامه داد: در اسفند 76 یعنی در 19 سالگی فعالیت‌هایم در اسکی معلولان را آغاز کردم و توانستم در سال‌های 1988، 2002، 2006، 2010 و 2014 در بازی‌های المپیک زمستانی شرکت و بهترین رتبه‌ها را در بین اسکی‌بازان آسیایی کسب کنم.

 

اسکی‌باز باسابقه کشورمان گفت: بعد از المپیک زمستانی 2014 سوچی احساس کردم که باید فرصت را در اختیار جوانان قرار بدهم و این شمعی را که خودم روشن کرده‌ام، با حمایت و پشتیبانی از جوانان معلول همچنان روشن نگه دارم. کارم را تنها انجام می‌دادم و سختی زیادی در دو دهه اخیر کشیدم، اما خوشبختانه حالا تشکیلات خوبی شکل گرفته و شاهد حضور نزدیک به 20 اسکی‌باز جوان معلول هستیم.

 

کلهر گفت: در یکی دو سال اخیر شرایط خیلی خوبی برای فعالیت در اسکی فراهم شده و دغدغه‌های زمان من وجود ندارد. امیدوارم این تلاش‌ها در نهایت منجر به افزایش سهمیه اسکی ایران در المپیک زمستانی و کسب نتایج بهتر شود. هدفم این است که بتوانم تجربیاتم را به جوانان منتقل و به قوی‌تر شدن اسکی معلولان ایران کمک کنم.

 

منبع : تسنیم

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است