ملی‌پوش پارالمپیکی خطاب به سلطانی‌فر: مدیرکل فارس به قولهایش پایبند نیست

ملی‌پوش پارالمپیکی خطاب به سلطانی‌فر: مدیرکل فارس به قولهایش پایبند نیست

11 بهمن 1396

عضو تیم ملی فوتبال پنج نفره می‌گوید: ۹ سال است که عضو تیم ملی فوتبال نابینایان هستم و بارها به خاطر افتحاراتی که کسب کردم، مدیرکل ورزش جوانان استان فارس قول پرداخت جوایز به من و ورزشکاران پارالمپیکی را داده، اما تاکنون به هیچ کدام از تعهدات خود پایبند نبوده است.

 

احمد رضا شاه‌حسینی: ۹ سال است که عضو تیم ملی فوتبال نابینایان هستم و در طی این مدت افتخارات زیادی را برای استان فارس کسب کردم و بعد از هر موفقیت، شاهد وعده‌هایی از سوی مدیرکل ورزش جوانان استان فارس بودیم که تاکنون هیچ کدام از تعهدات عملیاتی نشده است.

 

وی گفت: سال گذشته بعد از بازیهای پارالمپیک ریو و کسب عنوان نایب قهرمانی در فوتبال پنج نفره، وی مراسمی تحت عنوان تجلیل از مدال‌آوران پارالمپیکی این استان با حضور افشانی استاندار سابق فارس برگزار کرد و قول اهدای یک قطعه زمین به مدال‌آوران پارالمپیک ریو داد و عنوان کرد که این قطعه زمین در یک هفته به مدال‌آوران اهدا خواهد شد. در حال حاضر که بهمن ۹۶ هستیم هنوز منتظر دریافتزمین از سوی مدیرکل ورزش جوانان استان فارس هستیم. همچنین در همان جلسه افشانی طی نامه کتبی دستور اشتغال ۳ نفر از ورزشکاران پارالمپیکی از جمله میثم شجاعیان، رسول باصری و خود من را به مدیرکل ورزش جوانان استان فارس داد تا موضوع اشتغال ما را تا ۳ ماه اول سال ۹۶ در استان حل کند اما متاسفانه نه تنها شاهد پیگیری برای حل مشکل اشتغال ما از سوی او نبودیم، بلکه به ما گفت "برای من مقدور نیست که برای شما در اداره کل اشتغال ایجاد کنم". در حالی که برای او مقدور بود برای یکسری افراد غیرورزشی در اداره ورزش و جوانان استان فارس اشتغال ایجاد کند

 

عضو تیم ملی فوتبال پنج نفره خاطرنشان کرد: در مجمع هیات فوتبال پنج نفره استان فارس که با حضور مظلومی رییس فدراسیون نابینایان برگزار شد، کامیاب مدیر کل ورزش جوانان استان فارس قول داد که زمین فوتبال ویژه نابینایان در مجموعه ورزشی پارسه استان تاسیس کند و تا آذر ۹۶ در اختیار هیات قرار دهد تا همزمان با دهه فجر امسال و با برگزاری تورنمنت بین‌المللی این زمین به طور رسمی افتتاح شود اما متاسفانه هنوز کلنگ آن نیز به زمین زده نشده است.

 

او ادامه داد: پایبند نبودن مدیرکل ورزش جوانان استان فارس به تعهداتش نه تنها هیات ورزش نابینایان بلکه بسیاری از هیات‌های ورزش افراد سالم را نیز تحت شعاع قرار داده و آنها نیز از دست بدقولی های این مدیرکل ناراحت هستند.

 

شاه‌حسینی ادعا کرد: او معتقد است که در دادن جوایز برای ما هیچ فرقی بین ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی نیست و طبق مصوبه شورای شهر استان فارس نگاه یکسانی در پرداخت جوایز دارد. حرف ما این است که مصوبه شورای شهر هیچ ارتباطی به ورزش جوانان استان فارس ندارد و پیش از او نیز شورای شهر استان از مدال آوران تجلیل می‌کرد. به هر صورت ادعای او درست نبوده و هیچ وقت از نظر دادن جوایز نگاه یکسانی بین ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی قائل نبوده است.

 

عضو تیم ملی فوتبال پنج نفره در پایان اظهار کرد: ۹ سال است که مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی فوتبال پنج نفره هستم و همیشه برای به اهتزاز درآوردن پرچم کشورم کوتاهی نکردم، اما در طی این مدت هیچ کس به اندازه مدیرکل ورزش جوانان استان فارس ما را اذیت نکرده و هیچ‌وقت به تعهداتی که از زمان پارالمپیک ریو تا به الان داده، عمل نکرده است. من از مسوولین ورزش کشور بویژه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تقاضا دارم که به اداره کل ورزش جوانان این استان رسیدگی کند تا حق مدال آوران استان پایمال نشود.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است