مسابقه دوومیدانی جانبازان و معلولان در گناوه برگزار شد

مسابقه دوومیدانی جانبازان و معلولان در گناوه برگزار شد

15 بهمن 1396

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان بوشهر گفت: مسابقه دو و میدانی جانبازان و معلولان در گناوه برگزار شد.

 

 ابراهیم بحرانی در حاشیه مسابقه دو و میدانی معلولان در گناوه اظهار داشت: توسعه برنامه‌های ورزشی ویژه جانبازان و معلولان را به صورت جدی در دستور کار داریم.

 

وی اضافه کرد: به مناسبت ایام‌الله مبارک دهه فجر در ۱۲ بهمن ماه مسابقه دو و میدانی در ورزشگاه شهر گناوه در رشته‌های دو ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر، پرتاپ وزنه و توپ تنیس ویژه آقایان و بانوان با ۱۵۰ نفر برگزار شد که در پایان به همه شرکت کنندگان و نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

 

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان بوشهر افزود: ورزش بر سلامت جسم و روان تأثیر بسزایی دارد که ورزش همگانی و تحرکات بدنی، یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر سلامت معلولان است و باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

 

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان  بوشهر همزمان با رویکرد توسعه ورزش قهرمانی، در بخش همگانی نیز دنبال می‌شود و در همین راستا جشنواره همگانی دهه فجر  با محوریت ورزش همگانی در استان با رشته های تنیس روی میز، ویلچرانی، کوه روی و دو میدانی و تیراندازی برگزار شد.

 

 

بحرانی افزود: این همایش به منظور جذب حداکثری جانبازان و معلولان به سوی ورزش همگانی برگزار می‌شود و قرار است این همایش در دو بخش فرهنگی و ورزشی برگزار شود و معلولانی که کمتر در فضاهای ورزشی حضور پیدا می‌کنند با ورزش انس بیشتری پیدا کنند.

 

وی گفت: مسابقات ورزشی در نظر گرفته شده برای جانبازان و معلولان حاضر در این مراسم در سطح همگانی و در رشته‌های دارت، فریزبی، مدیسنبال، ویلچرانی، طناب کشی، پرتاب توپ به داخل سبد، دو و میدانی با شور و نشاط ویژه ای برگزار شد.


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است