تهران قهرمان لیگ گلبال زنان کشور شد

تهران قهرمان لیگ گلبال زنان کشور شد

21 بهمن 1396

مسئول فنی رقابت های لیگ گلبال زنان کشور روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این رقابت ها با حضور 6 تیم گلستان، اصفهان، تهران، کردستان، خوزستان و اردبیل برگزار شد.


فریبا محمدی اظهار کرد: در دیدار فینال این دوره از رقابت ها تیم تهران در برابر اصفهان پیروز و قهرمان مسابقات شد و اصفهان به نایب قهرمانی رسید.


وی افزود: در دیدار رده بندی این دوره تیم های گلستان و کردستان به مصاف هم رفتند که گلستان با برتری در برابر حریف بر سکوی سوم قرار گرفت.


مسئول فنی رقابت های لیگ گلبال زنان کشور ادامه داد: دور مقدماتی لیگ هشتم به صورت دوره ای برگزار شد و تیم های اول تا چهارم به مرحله پلی آف صعود کردند.


وی عمده مشکل ورزش زنان به ویژه کم بینایان و نابینایان را فقدان اطلاع رسانی لازم از سوی رسانه ها و نداشتن حامی مالی بیان کرد.


 هشتمین دوره مسابقات لیگ باشگاهی گلبال زنان نابینا و کم بینا کشور در گرگان که قرار بود از روز سه شنبه 10 بهمن آغاز شود، به سبب وضعیت جوی و سرما با یک هفته تاخیر برگزار و عصر جمعه به پایان رسید.


در رشته ورزشی گلبال هر تیم سه بازیکن در زمین دارد که در نزدیکی دروازه های خود قرار می گیرند و توپ را با دست به سمت دوازه حریف پرتاب می کنند، این بازی شامل دو نیمه 10 دقیقه ای است.



منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است