دانشور از راهیابی به فینال کایرین بازماند

دانشور از راهیابی به فینال کایرین بازماند

28 بهمن 1396

در ادامه دومین روز از رقابتهای دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا، محمد دانشور در مصاف با مدال آوران المپیک موفق به صعود به مرحله فینال نشد.

 

دومین روز از رقابتهای دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا در مالزی با برگزاری دیدار مرحله نیمه نهایی ماده کایرین بزرگسالان پیگیری شد.

 

بر این اساس محمد دانشور رکابزن کشورمان که در دور اول در گروه خود دوم شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافته بود، با نمایندگان کشورهای قزاقستان، ژاپن، چین تایپه و مالزی رقابت کرد.

 

دانشور در مصاف با رکابزنانی که دارنده مدال برنز المپیک و طلای داخل سالن آسیا بودند، در رده چهارم قرار گرفت و از صعود به فینال بازماند.

 

علی علی‌عسگری دیگر نماینده ایران در ماده کایرین بزرگسالان هم در دور اول چهارم شد و در مرحله شانس مجدد عنوان دوم را کسب کرد تا وی نیز از صعود به مرحله نیمه نهایی ناکام بماند.

 

در ماده کایرین جوانان، عباس زارع زاده و ایمان رشنو نیز به مرحله نیمه نهایی صعود نکردند.

 

در ماده ۵۰۰ ماده تایم ترین بانوان فاطمه هداوند در رده سنی بزرگسالان به مرحله دوم راه یافت اما لیلا صادقی در همین ماده و در بخش جوانان به مرحله نیمه نهایی صعود نکرد.

 

سی و هشتمین دوره مسابقات دوچرخه پیست قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان، بیست و پنجمین دوره در بخش جوانان و هفتمین دوره در بخش معلولین در مالزی برگزار می شود.


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است