اشتغالزایی نگاه جامعه به معلولان را تغییرمی دهد

اشتغالزایی نگاه جامعه به معلولان را تغییرمی دهد

6 اسفند 1396

 "سیدمحمد موسوی" کارآفرین برتر و بنیانگذار کانون معلولین توانا در آیین پاسداشت آغازبه‌ کار ۲۰۰معلول در شرکت فیروز با اشاره به لزوم توجه به اشتغال معلولان افزود: اشتغال یکی از دغدغه های مهم جامعه مخصوصا قشر معلول می باشد و در صورتیکه بتوانیم زمینه را برای اشتغال این قشر فراهم کنیم نگرش جامعه نسبت به آنان تغییر خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: کشور به امنیت اقتصادی نیاز دارد، حال آنکه برخی دستگاه‌ ها در مسیر کارآفرینان مانع ایجاد می‌ کنند و در صورت حذف آن می‌ توان شاهد رشد اقتصادی بود.

 

مدیرعامل شرکت فیروز با بیان اینکه اشتغالزایی برای معلولان الگوی بخش صنعت باشد افزود: مفتخریم که در سال اقتصاد مقاومتی توانستیم این میزان شغل برای معلولان ایجاد کنیم و این می‌تواند برای بخش صنعت یک الگوی قابل توجه باشد‌.

 

این کارآفرین برتر خاطرنشان کرد: در شرکت فیروز وابسته به کانون توانا ۵۰۰نفر از معلولین مشغول به کار بودند که ۱۴۰نفر نیز اخیرا اضافه شدند و حدود ۶۰نفر هم در دیگر استان‌ها گزینش شده‌اند.

 

موسوی اذعان کرد: تا پایان سال حدود ۴۰۰نفر دیگر از معلولان نیز مشغول کار می‌ شوند و در کارخانه دیگر وابسته به کانون توانا نیز تعدادی از معلولان مشغول به کار هستند.

 

منبع : برنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است