دامنه قله دماوند میزبان برنامه­ ریزی سال آینده خیریه رعد بود

دامنه قله دماوند میزبان برنامه­ ریزی سال آینده خیریه رعد بود

20 اسفند 1396

روز برنامه ­ریزی که سومین سال پیاپی در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار می­شود در روزهای پایانی سال جاری در مدرسه طبیعت دماوند اجرا شد.

به گزارش روابط­ عمومی مجتمع رعد؛ به دعوت منصوره پناهی مدیرعامل خیریه رعد، گروهی مرکب از همکاران، اعضا هیأت مدیره، اعضا گروه همیاری بانوان، اعضا شورای مدرسان و نمایندگان شورای کارآموزان با حضور در مدرسه طبیعت دماوند، روز برنامه ­ریزی رعد را برگزار کردند.

در این مراسم مدیرعامل رعد ضمن گذری بر  مهم­ترین فعالیت­ های سال گذشته، افزود: برگزاری رویداد توانِ‌ تک در کنار بازارچه‌ها و جشنواره‌ های غذای خیریه‌ رعد و افتتاح مرکز اشتغال حمایت شده از مهم‌ ترین فعالیت‌های سال جاری محسوب می‌شود با این وجود، سال پرکاری را پشت سر گذاشته‌ ایم و گروه‌های کاری تغییر نگرش، امور مالی و بازاریابی و آموزش و اشتغال در طول سال جاری فعالیت‌های متنوعی انجام داده‌اند که خلاصه‌ای از این تلاش‌ها توسط مدیران گروه‌ها بیان می‌شود.

در ادامه به ترتیب شهرزاد چهره‌نگار مدیر گروه تغییر نگرش، نرگس لاله مدیر جایگزین شده گروه آموزش و اشتغال و لیلا داداشیان مدیر گروه امور مالی و بازاریابی گزارش‌های مختصری از فعالیت‌های یک‌ساله و جلسات برگزار شده ارایه کردند.

در ادامه این رویداد وحید شامخی مشاور مدیریت استراتژیک تکنولوژی‌های سازمان‌ها و یکی از حامیان خیریه رعد با ارایه پرسشنامه‌ای اختصاصی و توضیح اینکه حضار با فرض زندگی در 10 سال بعد، شرایط مجتمع رعد را درآن سال‌ها چگونه ارزیابی می­کنند از شرکت‌کنندگان درخواست کرد به سؤالات پرسشنامه طراحی شده به صورت همزمان پاسخ بدهند، سپس با بررسی پاسخ­های ارایه شده، 3 کارگروه تغییر نگرش، به روزرسانی تکنیک‌های توانبخشی، آموزش و اشتغال و بررسی نیازهای کارآموزان (باشگاه ورزشی توان‌یابان) با آرا شرکت‌کنندگان به تصویب رسید و عملاً اولیت­های کاری سال آینده شناسایی و معرفی شد.

شایان ذکر است، تأسیس مدرسه‌های طبیعت از چند سال پیش تا امروز در دستور شورای کتاب کودک قرار گرفته و مدرسه طبیعت دماوند با اهداف ارایه آموزش‌های غیررسمی و آشنایی کودکان 3 تا 12 سال راه‌اندازی شده است و مسؤولان این مدرسه با پذیرایی از کودکان در طبیعت بکر دامنه دماوند، مفاهیم مهمی همچون حفظ محیط‌زیست، مهربانی با حیات وحش، دوستی با منابع طبیعی و ... را به فرزندان و آیند‌سازان کشور انتقال می‌دهند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است