هادی رضایی: در مجامع سالانه هیئت‌ معلولان فقط شعار می‌دهیم و می‌رویم

هادی رضایی: در مجامع سالانه هیئت‌ معلولان فقط شعار می‌دهیم و می‌رویم

24 اسفند 1396

سرپرست هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان رضوی می‌گوید مسئولان به ورزش جانبازان و معلولان صرفا وعده می‌دهند و پیشرفتی صورت نمی‌گیرد.

 

هادی رضایی: در خصوص مشکلات هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان  با بیان اینکه این هیئت مشکلات زیر ساختی دارد، خاطر نشان کرد: تنها یک مجموعه به ورزش جانبازان و معلولین در مشهد تعلق دارد که واقع در منطقه آب و برق است. با توجه به اینکه اکثر ورزشکاران جانباز و معلول از مناطق کم‌برخوردار شهر مثل سیدی، خواجه ربیع و شهرک رجائی هستند، اگر یک معلول بخواهد برای تمریناتش از منزل به مجموعه ورزشی بیاید، بایستی هزینه‌ گزافی بپردازد.

 

وی تاکید کرد: وظیفه شهرداری است همانطور که فضای لازم را برای فعالیت افراد سالم فراهم می‌کند، برای این افراد هم به عنوان شهروندان این جامعه کاری کند؛ در مشهد 32 سالن برای افراد سالم داریم اما با وجود اینکه 10 درصد از جامعه ما معلول هستند و بایستی سه سالن برای معلولین باشد، اصلا سالن نداریم.

 

وی افزود: فقط یک سالن داریم که آن هم اجاره است و پول آن را به دولت می‌دهیم تا برای ورزش جانبازان استفاده شود.

 

وی با تاکید بر اینکه در مجامع سالانه هیئت‌ها فقط شعار می‌دهیم و می‌رویم، گفت: در سی سال گذشته تماما وعده دادند، اما با وعده کاری را پیش نمی برد. 1700 ورزشکار در سطح استان داریم که از این تعداد 500 ورزشکار در سطح شهرستان‌ها و 1200 ورزشکار در سطح شهر مشهد فعالیت می‌کنند. این افراد در 18 رشته ورزشی در حوزه آقایان و 11 رشته در حوزه بانوان فعالیت می‌کنند. اما  فقط یک مکان ورزشی در مشهد به این قشر اختصاص داده‌شده‌است.

 

منبع :ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است