بازدید شهردار جدید ناحیه 7 از خیریه رعد

بازدید شهردار جدید ناحیه 7 از خیریه رعد

28 فروردین 1397

همزمان با نخستین روزهای کاری سال جدید مهندس فرزاد قهرمانی چابک، شهردار جدید ناحیه 7 از مجتمع رعد بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد؛ مهندس فرزاد قهرمانی پس از قبول مسؤولیت جدید و فعالیت در ناحیه 7 برای آشنایی بیشتر با فعالیت‌های خیریه رعد و آگاهی از مدیران و کارشناسان ناحیه 7 از مجتمع رعد بازدید کرد.

براساس این گزارش، مهندس قهرمانی در بازدید از بخش‌های دانشگاه، کلینیک توانبخشی، آموزش، سالن همایش، اشتغال و کارآفرینی و مشارکت‌های مردمی برای گردانندگان خیریه رعد آرزوی موفقیت کرد و افزود: بسیاری از فرصت‌های نمایشگاهی عمومی و اختصاصی در مناسبت‌های گوناگون وجود دارد که برای معرفی توانمندی توان‌یابان قابل واگذاری به خیریه رعد است و لازم است در آینده با هماهنگی دوستان رعد از این موقعیت‌ها بیشتر استفاده کنند.

منصوره پناهی مدیرعامل مجتمع رعد در دیداری همزمان با این بازدید برگزار شد ضمن آرزوی موفقیت برای شهردار جدید ناحیه 7، افزود: فعالیت‌های اجتماعی و خدماتی که مؤسساتخیریه‌ای نظیر مجتمع رعد به توان‌یابان ارایه می­دهند، نیازمند توجه بیشتر مدیریت شهری و شهرداری‌ها است و مجتمع رعد در این زمینه همکاری‌های مثبتی با شهرداری داشته است که امید می­رود در زمان شما این مسؤولیت را بر عهده دارید این همکاری‌ها توسعه یابد .

شایان ذکر است، مهندس فرزاد قهرمانی چابک پیش از تصدی مسؤولیت شهرداری ناحیه 7 منطقه 2 سمت شهرداری را بر عهده داشته و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد معماری و شهرسازی است.

مجتمع رعد ضمن تبریک مسؤولیت جدید به شهردار ناحیه 7، امیدوار است با همکاری‌های مشترک، اقدامات مؤثری برای توانمندی توان‌یابان مجتمع رعد به مورد اجرا گذاشته شود.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است