برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مرکز علمی کاربردی رعد

برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مرکز علمی کاربردی رعد

2 اردیبهشت 1397

مرکز آموزش علمی کاربردی نیکوکاری رعد، کارگاه‌های آموزشی روش تحقيق، جايگاه تحقيق و اولويت‌هاي آن، الزامات و ضروريات در يك مذاكره و مهارت‌هاي زندگي و نقش زنان در تأمين نيازهاي خانواده را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ مرکز آموزش علمی کاربردی نیکوکاری رعد کارگاه‌های آموزشی روش تحقيق، جايگاه تحقيق و اولويت‌هاي آن، الزامات و ضروريات در يك مذاكره و مهارت‌هاي زندگي و نقش زنان در تأمين نيازهاي خانواده را طی ماه‌های اردیبهشت و خرداد با حضور مدرسان با تجربه برگزار می­کند.

بر پایه این گزارش ثبت نام در این دوره‌ها با ظرفیت محدود برای عموم شهروندان آزاد بوده و توان‌یابان دارای کارت معلولیت می­توانند به صورت رایگان در دوره‌ها شرکت نمایند. پس از پایان هر کارگاه به شركت‌کنندگان گواهينامه مركز آموزش علمي كاربردي رعد ارائه خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می­توانند به وب‌سایت مرکز به نشانی www.raad-ac.ir مراجعه کرده یا با تلفن  ۰۹۲۰۳۱۸۴۷۸۲ آقاي مهدوي تماس حاصل نمایند.

مرکز آموزش علمی کاربردی نیکوکاری رعد در سال ۱۳۸۹ در راستاي حمايت از ارتقا و استمرار تحصيل افراد داراي معلوليت تاسيس و با کسب مجوز از وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دانشگاه جامع علمی-کاربردی رعد وابسته به سازمان بهزیستی کشور فعالیت خود را از نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۰-۸۹ آغاز کرده است. این مرکز  در شهرک غرب، خیابان هرمزان،خیابان پیروزان جنوبی، پلاک 74 با شماره تلفن 88371101 واقع شده است و خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار دانشجویان دارای معلولیت قرار می­دهد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است