وعده های محقق نشده راه و شهرسازی خراسان شمالی برای معلولان

وعده های محقق نشده راه و شهرسازی خراسان شمالی برای معلولان

8 اردیبهشت 1397

معاون مسکن بهزیستی خراسان شمالی از وعده های محقق نشده اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به خانوار دو معلول بجنوردی گلایه کرد.

 

رومینا رئوف پور  با اشاره به اینکه در گذشته 164 خانوار دو معلول شهری خراسان شمالی سهمیه دریافت مسکن را دریافت کردند، گفت: اقدامات لازم برای تحویل مسکن به این افراد در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه این طرح مشمول حال 68 خانوار دو معلول در بجنورد، 28 خانوار در اسفراین و 17 خانوار در شیروان می شد، افزود: رایزنی های اولیه برای دریافت زمین به منظور ساخت منزل با اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شد اما این اداره کل پیشنهاد تحویل مسکن های آماده مهر را ارائه داد.

 

رئوف پور ادامه داد: این پیشنهاد مورد قبول واقع شد و 48 واحد آماده مسکن مهر در اختیار خانوار دو معلول قرار گرفت.

 

به گفته وی 20 خانوار نیز به صورت خود مالک و با کمک بهزیستی اقدام به ساخت منزل کردند.

 

این مقام مسئول در پاسخ به این مسئول شنیده شده کیفیت واحدهای مسکن مهر در بجنورد که در اختیار این افراد قرار گرفته خوب نبوده و موجب نارضایتی معلولان شده است، اظهار کرد: این گفته صحت دارد و متاسفانه کیفیت واحدهایی که اداره کل راه و شهرسازی در اختیار این افراد قرار داد مطلوب نبوده است.

 

وی تصریح کرد: از سوی دیگر مناسب سازی در این واحدها صورت نگرفته و در آن زمان اداره کل راه و شهرسازی قول داد تا مناسب سازی لازم را انجام دهد اما تاکنون این امر محقق نشده است.

 

معاون مسکن بهزیستی خراسان شمالی بیان کرد: باید اقداماتی همچون ساخت رمپ، عریض کردن چهارچوب درب ها، نصب توالت فرنگی و آسانسور توسط اداره مذکور انجام می شد اما تاکنون هیچ اقدامی در این خصوص انجام نشده است.

 

به گفته وی واحدهای در اختیار داده شده خانوار دو معلول شیروان و اسفراینی از کیفیت مناسبی برخوردارند و مشکلی وجود ندارد.

 


منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است