مشکل مسکن خانوارهای دو معلول بجنوردی به زودی حل می‌شود

مشکل مسکن خانوارهای دو معلول بجنوردی به زودی حل می‌شود

8 اردیبهشت 1397

‌معاون مسکن اداره کل بهزیستی خراسان شمالی از حل مشکل مسکن خانوارهای دو معلول بجنوردی در آینده نزدیک خبر داد.

 

‌رومینا رئوف پور ‌با اشاره به طرح اعطای مسکن به خانوارهای دو معلول و بیشتر از آن گفت: بر طبق این طرح در دوره مدیریت پیشین اداره کل راه و شهرسازی استان مذاکراتی انجام شد و بعد از اعلام شرایط 12 گانه این اداره کل اعلام کرد که واحدهای مسکن مهری که هنوز پیشرفت فیزیکی آن‌ها پایین است را برای این طرح اختصاص خواهد داد.

 

وی افزود: طی پیگیری های انجام شده مدیر کل پیشین این اداره کل تعهد کرد که در حین تکمیل پروژه مناسب سازی‌های لازم را نیز انجام دهد اما بعد از اینکه مبلغ مورد نظر به حساب مربوطه واریز گردید، از سوی این اداره کل اعلام شد که پیشرفیت فیزیکی پروژه‌ها بالای 90 درصد است.

 

رئوف پور ادامه داد: با پیگیری و اعتراضات انجام شده، بعد از آن این مدیر کل تعهد کرد تا مناسب سازی‌هایی همچون وسعت عرض چارچوب درب‌ها، همسطح سازی و ... را انجام دهد که این امر انجام نشد.

 

وی اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده قرار بر این شده است تا خانوارهایی که معلولان آن‌ها نیازمند مناسب سازی‌هایی همچون همسطح سازی و یا عریض کردن چارچوب درب ندارند، آن جا ساکن شوند.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: علاوه بر آن قرار شده تا خانوارهای دیگر که معلولان آن‌ها نیازمند مناسب سازی خاص تر هستند، شناسایی شوند و در همان واحدها تغییرات لازم صورت گیرد تا آن‌ها نیز بتوانند در این واحدها زندگی کنند.

 

وی در ادامه گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان برای شهرستان‌های گرمه و جاجرم نیز زمین رایگان اعطا کرده و پروژه مسکن خانوارهای دو معلول و بیشتر از در حال ساخت است که تعداد این واحدها به هفت باب می‌رسد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است