کریمی: از نتایج تیم فوتبال ناشنوایان راضی نیستم/ تغییرات مدیریتی بعد از بازگشت تیم ممکن است

کریمی: از نتایج تیم فوتبال ناشنوایان راضی نیستم/ تغییرات مدیریتی بعد از بازگشت تیم ممکن است

16 اردیبهشت 1397

رییس فدراسیون ناشنوایان با بیان این که عنوان سومی تیم فوتبال ناشنوایان در قهرمانی آسیا نتیجه راضی‌کننده‌ای نبود، گفت: مشکل تیم ضعف مدیریتی بود که بعد از بازگشت از کره جنوبی تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

 

مصطفی کریمی: برای تکرار عنوان قهرمانی تیم فوتبال ناشنوایان در رقابت‌های قهرمانی آسیا در کره جنوبی نزدیک به ۸ ماه است که فدراسیون برای آماده‌سازی تیم از هیچ تلاشی کوتاهی نکرده و سعی کرده در حد توانش شرایط خوبی را از نظر تغذیه و تمرینات برای تیم فراهم کند. البته هر چند عنوان سومی نتیجه راضی‌کننده‌ای نبود و ما در سه دوره این بازی‌ها به عنوان قهرمانی دست پیدا کردیم، اما تا جایی که اطلاع دارم شرایط داوری به دلیل این که داوران بومی بودند در کسب این نتیجه بی‌تاثیر نبوده است.

 

وی گفت: من کسب این نتیجه را از چشم بازیکنان نمی‌بینم، بلکه مشکل از جانب مربیان، کادر فنی و مدیریتی بوده که به داوری اعتراض نداشتند که چرا هر سه بازی ایران را داور کره‌ای قضاوت کرده است. ما چیزی حدود ۷۰ میلیون تومان برای برپایی اردوها، تهیه لباس، بلیط هواپیما، هتل و حتی پول توجیبی بازیکنان با حمایت نهادهای مردمی و هیات رییسه فدراسیون برای این تیم هزینه کردیم تا تیم در بهترین شرایط راهی کره جنوبی شود. من انتظار نتیجه بهتر از سومی را از فوتبال ناشنوایان داشتم.

 

کریمی در پاسخ به این پرسش که پیش از اعزام تیم فوتبال ناشنوایان به کره جنوبی مربی این تیم از وضعیت زمین چمن مصنوعی انتقاد کرده بود، خاطرنشان کرد: زمین چمن مصنوعی متعلق به خود فدراسیون است و ما برای این که تیم در زمین چمن طبیعی نیز تمرین کند، چندین بار زمین اجاره کردیم تا تیم مشکلی برای تمرین نداشته باشد. بنابراین تیم نه تنها از نظر زمین چمن مشکلی برای تمرین نداشت، حتی از نظر روانی نیز با آمادگی خیلی خوبی عازم این رقابت‌ها شد. مشکل از نظر من مدیریتی بوده که بعد از بازگشت تیم باید مورد بررسی قرار بگیرد و تصمیم بگیریم که آیا با تیم مدیریتی کنونی کار را ادامه دهیم و یا این که نیروهای جدیدی اضافه کنیم. به هر صورت فارغ از هر گونه احساسات باید مسائل را بررسی و مشکلات تیم را مرتفع کنیم.

 

رییس فدراسیون ناشنوایان با بیان این که در حال حاضر شرایط مالی خوبی داریم و بدهکار نیستیم، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۷ رشته ناشنوایان را تحت پوشش داریم و با حمایت وزارت ورزش و هیات رییسه فدراسیون برنامه‌های خود را بدون هیچ مشکلی اجرا می‌کنیم. حتی هفته پیش مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به هیات‌های استانی خود واریز کردیم تا در اجرای برنامه‌های خود مشکل خاصی نداشته باشند. به هر صورت امسال شرایط برای فدراسیون ناشنوایان راضی‌کننده است و سعی دارم زمانی که این فدراسیون را به شحص دیگری واگذار می‌کنم بدون بدهی آن را تحویل شخص دیگری بدهم.

 

او هم‌چنین با انتقاد از رسانه‌ها نسبت به پوشش عنوان سومی تیم فوتبال ناشنوایان در قهرمانی آسیا، افزود: فوتبال ناشنوایان مظلوم واقع شده و رسانه‌ها توجه خاصی به این حوزه ندارند. هر چند سوم آسیا شدیم، اما در رسانه‌ها این عنوان پررنگ دیده نمی‌شود.

 

کریمی در پایان پیرامون وضعیت بابک اسدی، رییس انجمن کشتی ناشنوایان که در جریان تمرینات تیم دچار حمله قلبی شده بود و در کما به‌سر می‌برد، اظهار کرد: صحبتی که امروز با کمیسیون پزشکی بابک اسدی داشتم وضعیت وی نسبت به روزهای گذشته در حالت پایدار قرار دارد و شرایط او رو به بهبودی است. البته پزشک متخصص وی اعلام کرد چون دچار ضربه مغزی نشده است، ظرف ۳ تا ۴ روز آینده به صورت دقیق وضعیت او را مشخص خواهیم کرد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است