ضرورت ایجاد رمپ ویژه توانیابان در مجتمع های خدماتی رفاهی همدان

ضرورت ایجاد رمپ ویژه توانیابان در مجتمع های خدماتی رفاهی همدان

19 اردیبهشت 1397

حمد رودباری : مالکین مجتمع های خدماتی رفاهی باید نسبت به ایجاد رمپ برای توانیابان اقدام کرده و آن را در اولویت کاری خود قرار دهند.

 

وی افزود: باید امکانات تردد و رمپ های ورودی و خروجی ویژه توانیابان در این مجتمع ها فراهم شود.

 

رودباری در ادامه به نظارت های مستمر از مجتمع های خدماتی رفاهی اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر گروه کارشناسان بازرسی به شکل برنامه ریزی شده و هفته ای یکبار به اتفاق اعضایی از کارشناسان ادارات ذیربط از مجتمع های ایجاد شده در محورهای استان همدان بازدید می کنند.

 

مدیرکل راهداری استان همدان بر نظافت تجهیزات و تأسیسات، بهسازی نمازخانه ها، سرویس های بهداشتی، نظافت و بهداشت غذاخوری ها و ترمیم فیزیکی محوطه مجتمع ها تأکید و عنوان کرد: در ایام نوروز نیز در دو مرحله توسط کارشناسان بازرسی انجام شد که در مرحله اول ایرادها شناسایی و گزارش و سپس طی نامه های تأکیدی برای اصلاح امور اقدام شد.

 

رودباری با بیان اینکه در مرحله دوم نیز کنترل و نظارت نحوه خدمات رسانی برای ایام نوروز اجرایی شد، اظهارداشت: در این مرحله حدود ۴ هزارو ۸۰۰ نفرساعت در مراحل متعدد بازدید انجام شد.

 

رودباری اضافه کرد: در مکاتبات متعدد و پیگیری از مالکین مجتمع ها خواسته شد تا هر چه سریع تر نسبت به مشکلات موردی اعلام شده اقدام کنند.

 

منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است