۳ دوچرخه‌سوار پیست به بازیهای پاراآسیایی اعزام می شوند

۳ دوچرخه‌سوار پیست به بازیهای پاراآسیایی اعزام می شوند

25 اردیبهشت 1397

نخستین اردوی تدارکاتی تیم ملی دوچرخه‌سواری معلولان برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا هفته آینده در جزیره کیش برگزار می‌شود.

 

فرهاد عصفوری رییس انجمن دوچرخه‌سواری معلولان: نخستین اردوی تدارکاتی تیم ملی دوچرخه‌سواری معلولان برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا با حضور ۱۰ دوچرخه‌سوار اوایل هفته آینده در جزیره کیش برپا می‌شود که پس از شرکت در ۳ مرحله اردوی آماده‌سازی در زنجان و تهران در نهایت ۳ دوچرخه‌سوار در ماده پیست عازم جاکارتا می‌شوند.

 

وی درباره وضعیت دوچرخه‌سواران معلول برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا و این که چقدر امید به کسب مدال در ماده پیست وجود دارد، گفت: دوچرخه‌سواران معلول در جاده عملکرد بهتری نسبت به پیست دارند و امکانات ما در جاده بهتر از پیست است. به همین خاطر اردوی تمرینی دوچرخه‌سواران را در کیش و سپس در زنجان و تهران پیش‌بینی کردیم تا برای انجام تمرینات تخصصی مشکل خاصی نداشته باشند. درباره این که چقدر امید به کسب مدال در این ماده داریم باید بگویم در حال حاضر دوچرخه‌سواران خوبی همچون مهدی محمدی در رشته تعقیبی انفرادی داریم که امید زیادی به کسب مدال طلا از او داریم.

 

رییس انجمن دوچرخه‌سواری معلولان خاطرنشان کرد: بعد از برپایی چند مرحله اردوی آماده‌سازی بهتر می‌توانم شرایط تیم را ارزیابی کنم و بگویم در جاکارتا وضعیت دوچرخه‌سواران از نظر مدال آوری چگونه خواهد بود.

 

عصفوری در پایان گفت: تمام تلاشمان بر این است ظرف چند ماهی که تا شروع بازیهای پاراآسیایی باقی مانده است، تیم را به بهترین شکل ممکن برای بازیهای پاراآسیایی آماده کنیم و امکان مدال آوری خود را در هر ۳ دوچرخه‌سوار اعزامی به این بازیها افزایش دهیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است