سخنران رعدتاک در گفت‌وگو با روابط عمومی مجتمع خیریه رعد عنوان کرد:

سخنران رعدتاک در گفت‌وگو با روابط عمومی مجتمع خیریه رعد عنوان کرد:

امید، انرژی لازم برای حرکت است

29 اردیبهشت 1397
 
یزدان کاویان نژاد، متولد شانزدهم شهریور سال هزار و سیصد و شصت و یک است. او که بر اثر تصادف دچار ضایعه قطع نخاع کامل شد، بعد از گذشت هشت ماه توانست خودش را پیدا کند و اکنون، امیدوارانه به زندگی ادامه می‌دهد.
شغل یزدان، بازاریابی چاپ و تبلیغات است. او یک کارگاه تولیدی روغن کنجد هم در شهرستان سوادکوه دارد. وی ازدواج کرده و یک فرزند نیز دارد.
با توجه به این‌که شادی و رضایت از زندگی و امید مفاهیمی هستند که اکثر مردم، در این دوران و با وجود زندگی صنعتی و ماشینی، به‌دنبال آن‌ها هستند و مشکلات جسمانی و معلولیت از جمله عواملی هستند که موضوعات ذکرشده را تحت‌تأثیر خود قرار می‌دهند، یزدان برای‌مان در رویداد رعدتاک داستان زندگی‌اش را روایت می‌کند و توضیح می‌دهد که امیدواری، انرژی لازم برای حرکت و انگیزه برای ادامه‌ مسیر به انسان می‌دهد و بدون امید، تلاشی برای رسیدن به اهداف آینده، صورت نخواهد گرفت.
او می‌خواهد بیان کند که امیدواری، مقصدی است که طی کردن مسیر را ارزشمند می‌کند و به مامی‌گوید که چگونه توانست با امید بر تمام مشکلاتش فائق آید. کاویان نژاد، در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، هنر معرق را آموخته و ورزش تیراندازی را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است