شناگران معلول ایران به رقابت های جهانی اعزام می شوند

شناگران معلول ایران به رقابت های جهانی اعزام می شوند

1 خرداد 1397

«محمدحسین اقبالی» سرپرست انجمن شنا معلولان، امروز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا با اعلام این خبر، گفت: این رقابت ها جزو بزرگترین رویداد بعد از پارالمپیک به شمار می رود که با حضور 700 ورزشکار از کشورهای مختلف جهان و این بار به میزبانی برلین در روزهای 17 تا 21 خرداد ماه جاری برگزار خواهد شد.


همچنین بر اساس قانون جدید تمام شناگران در سال 2018 باید کلاس بندی شوند که از ایران «شاهین ایزدیار»، «پژمان عطایی» و «مصطفی جلیلی» راهی آلمان می شوند.


وی افزود: البته در این رویداد شناگران سهمیه بازی های پاراآسیایی را کسب می کنند که ایران پیش از این به این مهم دست یافت.


سرپرست انجمن شنا معلولان، درباره ترکیب نهایی نفرات اعزامی به اندونزی نیز گفت: ترکیب نفرات اعزامی پس از تثبیت کلاس بندی در آخر همین ماه اعلام می شود. این کلاس بندی ها در سه گروه معلولان، کم توانان ذهنی و کم بینا و نابینایان هستند.


اقبالی درباره وضعیت اردوی تیم های شنا توضیح داد: نفرات انتخابی به طور غیرمتمرکز تمرینات خود را زیر نظر مربی شخصی دنبال می کنند که پس از بازگشت از برلین نفرات نهایی تا پایان خرداد اعلام می شود که امیدواریم سهمیه بیشتری در جاکارتا داشته باشیم.


در بازی های پاراآسیایی 2014 اینچئون با اعزام شش شناگر معلول ایران، پنج نقره و یک برنز کسب شد.


سرپرست انجمن شنا معلولان گفت: پس از اعلام ترکیب نهایی پنج اردو به طور متمرکز برگزار خواهد شد.

 

اقبالی کره جنوبی، چین، ژاپن و قزاقستان را حریفان ایران در جاکارتا برشمرد و گفت: ما برای کسب نشان طلا در این رویداد هدف گذاری کرده ایم.
 
 
منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است