انجام مقدمات تأسیس رعد بابل آغاز شد

انجام مقدمات تأسیس رعد بابل آغاز شد

2 خرداد 1397

جمعی از نیکوکاران شهر بابل با هدف تأسیس خیریه آموزش معلولین رعد این شهرستان تشکیل جلسه دادند و مقدمات راه‌اندازی این مؤسسه را بررسی کردند.

به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد؛ در پی ماه‌ها تلاش و همفکری جمعی از علاقه‌مندان توانمندسازی افراد دارای معلولیت در شهر بابل، جلسه همفکری و تصمیم‌گیری مؤسسان خیریه آموزش معلولین بابلی‌ها در مجتمع رعد برگزار شد که اعضا گروه هماهنگی و توسعه مراکز رعد نیز حضور داشتند.

براساس این گزارش، 12 نفر از بابلی‌ها پس از بازدید کلاس‌ها، کارگاه‌ها و مرکز علمی کاربردی رعد در نشستی در مورد شکل­گیری رعد بابل بحث و تبادل نظر کردند و در مورد تهیه و تأمین مکانی مناسب‌سازی شده و تجهیز آن به وسایل مورد نیاز تصمیماتی اتخاذ شد و محمود عامری مدیر گروه هماهنگی و توسعه مراکز گزارشی از تاریخچه رعد بیان کرد.

در ادامه از میان نفرات حاضر برای تصدی مسؤولیت‌های رئیس، نائب رئیس، مسؤول آموزش، مسؤول اداری و مشاور، مسؤول اجرایی، مسؤول تدارکات و روابط‌عمومی و تبلیغات افرادی انتخاب شد.

شایان ذکر است، گروه هماهنگی و توسعه مراکز که وظیفه تسهیلگری راه‌اندازی و فعالیت مراکز رعد در مناطق مختلف کشور را بر عهده دارد ضمن بررسی  علاقه‌مندان تأسیس مجتمع‌های رعد بر اساس دستورالعمل‌­های تدوین شده، جلسات بازدید و پاسخ به سوالات را برای مؤسسان و مدیران تازه تأسیس برگزار می­کند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است