دستان کوچک و همت‌های بلند

دستان کوچک و همت‌های بلند

1 خرداد 1397

گروهی از دانش‌آموزان نیکوکار پیش دبستانی پسرانه معلم با حضور در مجتمع رعد، پس‌اندازهای خود را به توانمندسازی افراد دارای معلولیت اهدا کردند.

به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد؛ نعدادی از دانش‌آموزان پیش دبستانی پسرانه معلم که با همراهی 2 نفر از معلمان آموزشگاه به مجتمع رعد مراجعه کردند با حضور در واحد امور مالی، قلک پس‌اندازهای خودشان را به خیریه رعد اهدا کردند.

بر اساس این گزارش یکی از معلمان که دانش­آموزان را همراهی می­کرد با بیان این نکته که زیست جمعی و زندگی اجتماعی ایجاب می­کند در تربیت فرزندانمان به جنبه‌های مهارت اجتماعی آنها توجه داشته باشیم، افزود: از مدتی قبل موضوع کمک به خیریه رعد را با دانش‌آموزان در میان گذاشتیم و با توجه به علاقه‌مندی خانواده دانش‌آموزان این طرح را اجرا کردیم.

گفتنی ست، مبلغ 3 میلیون و 100 هزار ریال مجموع کمک‌های دانش‌آموزان پیش دبستانی پسرانه معلم به امور مالی خیریه رعد اهدا شد.

شایان ذکر است،  پیش دبستانی پسرانه معلم واقع در منطقه سعادت‌آباد که از سال 1369 تا امروز به فعالیت خود ادامه می­دهد، سال 1385 مقطع دبستان را به 2 بخش تقسیم کرده و در بخش اول پایه‌های آمادگی، پیش دبستانی، اول و دوم دبستان را آموزش می­دهد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است