بهروزی‌راد: هدفم ارتقاء رنکینگ در مسابقات جهانی پرتغال است

بهروزی‌راد: هدفم ارتقاء رنکینگ در مسابقات جهانی پرتغال است

5 خرداد 1397

نفر پنجم رقابت‌های قایقرانی جهان معلولان در جمهوری چک گفت: در مسابقات جهانی پرتغال تلاش خواهم کرد ابتدا فینالیست شوم و سپس رنکینک جهانی خود را ارتقاء ببخشم.

 

شهلا بهروزی‌راد، در ارزیابی از وضعیت خود برای شرکت در مسابقات جهانی پرتغال اظهار کرد: برای این که بتوانم در مسابقات جهانی پرتغال که نخستین تورنمنت من در سال جدید است عملکرد قابل قبولی داشته باشم، از فروردین امسال به طور پی در پی در اردوی آمادگی بودم و تمرینات فشرده و سختی را پشت سر گذاشتم تا با آمادگی خوبی راهی پرتغال شوم. در حال حاضر نیز با حمایت‌های مهدوی‌نیا سرمربی تیم ملی در شرایط بسیار خوبی قرار دارم و تلاشم بر این است که در کایاک تک نفره 200 متر جزو فینالیست‌های گروه A قرار بگیرم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر امید به کسب مدال در این دوره از رقابتها دارید، گفت: من در مسابقات جهانی چک که سال گذشته برگزار شد، پنجم جهان شدم. این بار هدفم بر این است که پس از راهیابی به فینال رنکینگ خود را ارتقاء بخشم و روی سکو قرار بگیرم.

 

بهروزی‌راد همچنین پیرامون این پرسش که آیا از نظر امکانات مشکل خاصی دارید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون قایقرانی تمام امکانات لازم را برای آماده‌سازی من و سایر قایقرانان فراهم کرده است و هیچ مشکلی حتی از نظر قایق ندارم. امیدوارم در مسابقات جهانی پرتغال که نخستین ماموریت من در سال جدید است، به نتایج خوبی دست پیدا کنم و سپس خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا که مهرماه در ازبکستان برگزار می‌شود، آماده کنم.

 

عضو تیم ملی قایقرانی معلولان در پایان افزود: امسال با اعتماد به نقس بالایی که دارم، شرایطم نسبت به مسابقات جهانی سال گذشته بهتر است و تلاشم بر این است که خود را به عنوان بهترین قایقران در مسابقات جهانی پرتغال مطرح کنم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است