هیات جانبازان و معلولان زنجان در ارزیابی عملکرد چهارم شد

هیات جانبازان و معلولان زنجان در ارزیابی عملکرد چهارم شد

7 خرداد 1397

مهدی مرادی : در این ارزیابی که بر اساس شاخص های مختلف ازجمله جمعیت و امکانات ورزشی انجام شد هیات جانبازان و معلولان خوزستان و اصفهان به ترتیب اول و دوم شدند و مازندران و خراسان رضوی نیز در مکان سوم جای گرفتند.


وی اظهار کرد: در ارزیابی های گروهی صورت گرفته از سوی فدراسیون نیز که با توجه به تعداد جمعیت و برخورداری از امکانات درقالب سه گروه 'الف، ب و ج' انجام شد هیات جانبازان و معلولان زنجان در گروه 'ب' توانست با 760 امتیاز اول شود و لرستان و گیلان نیز به ترتیب با 752 و 701 امتیاز دوم و سوم شدند.


مرادی با بیان اینکه در بخش امتیاز فنی نیز بانوان زنجان توانستند مقام نخست را ازآن خود کنند، افزود: هیات جانبازان و معلولان استان زنجان از وجود 700 ورزشکار زن و مرد سازمان یافته بهره مند است.


وی ادامه داد: ورزشکاران جانباز و معلول زنجان در 19 رشته مختلف ورزشی اعم از 'بوچیا، دو و میدانی، والیبال نشسته، شنا، بسکتبال باویلچر، فوتبال هفت نفره، بدمینتون، تکواندو، تنیس روی میز، وزنه برداری و دوچرخه سواری' فعال هستند.


رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان زنجان افزود: ورزشکاران جانباز و معلول، همواره با توانمندی و انگیزه بالا در میدان رقابت ها حاضر می شوند و با کسب پیروزی های غرور آفرین نشان می دهند که معلولیت به هیچ وجه محدودیت نیست.


مرادی تصریح کرد: ورزشکاران جانباز و معلول زنجان نیز در میادین برون مرزی همواره فخر آفرین هستند و در رویدادهای جهانی و پارالمپیک با قرار گرفتن در ترکیب تیم های ملی اعزامی به مسابقات برون مرزی سهم بسزایی را در به اهتزار درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط جهان داشته اند.

 

وی تاکید کرد: این هیات، اکنون در حال آماده سازی ورزشکاران این رشته های ورزشی برای اعزام به مسابقات کشوری است تا بتوانند با کسب نتیجه مطلوب، سهمیه مسابقات برون مرزی ازجمله بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا را بگیرند.
 
 
منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است