30درصد معابر روانسر مناسب سازی شده است

30درصد معابر روانسر مناسب سازی شده است

8 خرداد 1397

 بساطعلی نوری  در جلسه مناسب سازی معابر و رفع موانع شهری شهرستان روانسر در فرمانداری افزود: در مرحله اول این طرح نیز کار موزائیک فرش ویژه نابینایان و مناسب سازی معابر در مسیرهای سراب روانسر تا سه راه معلم، مجتمع اداری تا شهرک ویس القرنی و بوستان های ورودی شهر، سراب روانسر و بوستان شاهد و چند روستای دارای طرح هادی انجام شده است.


معاون فرماندار روانسر با اعلام اینکه اقدامات خوبی در روانسر صورت گرفته و نیاز است تا کاستی ها و کمبودهایی که باقی مانده مرتفع شود، گفت: شهرداری روانسر در این راستا فعالیت های مثبتی داشته و نیاز است تلاش جدی تری صورت بگیرد.


نوری اظهار داشت: قانون برای مناسب سازی معابر بر ما تکلیف کرده است و شهرداری ها در شهرها با همکاری اداره راه و شهرسازی و در روستاها نیز بنیاد مسکن مسئول اجرای دقیق مناسب سازی است.


رئیس اداره بهزیستی روانسر نیز در ادامه این جلسه گفت: برای ادامه مرحله دوم مناسب سازی معابر شهری در مسیر میدان معلم تا پلیس راه روانسر طرح 6میلیارد ریال اعتبار لازم است.


محمد مرادی افزود: ایجاد رمپ های ویژه عبور و مرور ویژه معلولان در محوطه غار قوری قلعه و بانک های شهرستان از جمله طرح های اولویت داری است که با همکاری ادارات و نهادهای مربوطه آنها را اجرایی خواهیم کرد.


شهرستان روانسر یک هزار و 200 معلول و 214 جانباز دارد.

 

شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
 
 
منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است