ورزشکاران معلول لرستان خواستار حمایت مسئولان

ورزشکاران معلول لرستان خواستار حمایت مسئولان

9 خرداد 1397

 ورزشکاران معترض می گویند که سه روز از تعطیلی تمرینات آنها می گذرد در حالی که رییس هیات دومیدانی استان دخالت های بی مورد دارد و مدیرکل اداره ورزش و جوانان نسبت به این موضوع بی اهمیت است.


آنان اظهار داشتند: متاسفانه مسؤلان استانی نه ‌تنها کمک مالی برای برگزاری اردوها به این ورزشکاران نکرده‌اند بلکه حتی رختکن ورزشی برای تعویض لباس به آنها نداده اند و رئیس هیات دومیدانی اجازه تعویض لباس در رختکن را به ورزشکاران نمی‌دهد.


این ورزشکاران افزودند: چند ماه پیش و در زمان نامناسب زمین تمرینات را شخم زده و قول چمن این زمین را داد‌ند که تاکنون زمین چمن نشده و در زمینی که موقع بارندگی نامناسب بوده تمرین می کنند.


مدیرکل ورزش و جوانان لرستان نیز روز چهارشنبه در این باره به ایرنا گفت: از تمرین مختلط این ورزشکاران جلوگیری و به آنها اعلام شده مربی مرد نمی تواند ورزشکار زن را تمرین دهد.


علی یاور عزیزپور افزود: همچنین به ورزشکاران معلول اعلام شده زمان مشخص خود برای تمرین را به اداره کل اعلام کنند تا زمین در اختیار آنان قرار داده شود که این مهم صورت نگرفته است.


وی تصریح کرد: برگزاری اردوی آمادگی نیز باید با هماهنگی فدراسیون مربوطه و توافقات آن برگزار شود که در این خصوص نیز تعهد یا توافقی صورت نگرفته است.
عزیزپور با بیان اینکه ورزشکاران می توانند از همه امکانات استفاده کنند، تصریح کرد: هیچگونه منعی وجود نداشته و تحت هیچ شرایطی از تمرین ورزشکاران جلوگیری نشده است.


وی در خصوص زمین بدون چمن نیز گفت: شرایط چمن کردن زمین به راحتی نیست و زمانبر است که تا یک ماه آینده زمین تمرینات آماده می شود.


این در حالی است که گفته می شود سرمربی تیم دو و میدانی استان به دلیل شرایط نامناسب کاری از تمرین کناره گیری کرده و تا 20 روز آینده مسابقات تونس و جاکارتا اندونزی برگزار خواهد شد.


هشت ورزشکار لرستانی در مسابقات پارا آسیاسی اندونزی حضور دارند که برخی از آنان دارنده مدال های طلا و نقره المپیک و آسیا هستند.


51هزار ورزشکار سازمان یافته در استان فعالیت می کنند که با توجه به ظرفیت ورزشکاران این آمار در حال افزایش است.

 

سال گذشته بیش از یکهزارو 900 عنوان قهرمانی توسط ورزشکاران لرستانی در رقابت های مختلف کسب شد.
 
 
منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است