اعزام واليباليست معلول قم به پيكارهاي جهاني هلند

اعزام واليباليست معلول قم به پيكارهاي جهاني هلند

16 خرداد 1397 واليباليست معلول قم از سوي كادر فني براي اعزام به رقابت‌هاي جهاني 2018 به اردوي آماده‌سازي تيم ملي واليبال نشسته دعوت شد.

حسین گلستانی تنها نماینده والیبالیست‌های معلول قم در تیم ملی والیبال نشسته ایران است، تیمی که در بین رشته‌های تیمی زیر مجموعه فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین پرافتخارترین تیم ملی در میادین بین‌المللی، آسیایی، جهانی، پارالمپیک، لیگ جهانی و جام بین‌ قاره‌ای محسوب می‌شود.

تیم ملی والیبال نشسته ایران به عنوان قهرمان بازی‌های پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل، قهرمان آسیا، قهرمان جام بین قاره‌ای و قهرمان جهان، بهار امسال میزبان رقابت‌های نخستین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته بود، مسابقاتی که در تبریز برگزار شد و با ثبت قهرمانی دیگری در کارنامه ایران به پایان رسید.

در مسابقات نخستین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته، حسین گلستانی ملی‌پوش پرافتخار ورزش جانبازان و معلولین قم نیز عضو تیم ملی بود، ورزشکاری که اکنون از سوی کادر فنی تیم ملی در کنار 15 ملی‌پوش دیگر به اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای دو اعزام برون‌مرزی دعوت شده است.

این ششمین مرحله اردوی تیم ملی والیبال نشسته ایران است که ملی‌پوشان حاضر در آن برای حضور در مسابقات جهانی هلند و بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتای اندونزی آماده می‌شود، در حالی که ابتدا رقابت‌های قهرمانی جهان و سپس بازی‌های آسیایی به انجام می‌رسد.

در این اردو ملی‌پوشانی از استان‌های تهران، خراسان‌رضوی، مازندران، گیلان، البرز، اصفهان، گلستان، قم و مرکزی حضور دارند و حسین گلستانی تنها نماینده ورزش جانبازان و معلولین استان قم است، بازیکنی که در فصل 1396 لیگ برتر والیبال نشسته مردان ایران برای تیم هیات قم بازی کرد.

ملی‌پوشان دعوت شده به این اردو از جمعه هجدهم خرداد ماه در تهران به اردو می‌روند، در حالی که هادی رضایی به عنوان سرمربی تیم ملی به همراه علیرضا معمری و بهمن تاروردی‌زاده به عنوان مربیان تیم ملی، بر روند آماده‌سازی ملی پوشان نظارت می‌کنند و این اردو تا 24 خرداد به طول می‌انجامد.

منبع: فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است