حمید الیاسی برای پنجمین بار رئیس هیئت جانبازان شد/انصراف ۵کاندیدا

حمید الیاسی برای پنجمین بار رئیس هیئت جانبازان شد/انصراف ۵کاندیدا

13 تیر 1397

مجمع انتخاباتی هیئت جانبازان و معلولان صبح روز چهارشنبه در اداره کل ورزش و جوانان لرستان برگزار شد.

 

محمد احمدی، سید حمید الیاسی، محمدصادق احمدپور، اسماعیل مریدی زاده، اصغر حسن وند و اصغر زینی وند ۶ کاندید مجمع انتخاباتی هیئت جانبازان و معلولان لرستان بودند.

 

انتقاد کاندیداها و سپس انصراف از مجمع انتخاباتی

محمد احمدی، محمدصادق احمدپور، اسماعیل مریدی زاده و اصغر حسن وند ۴ کاندیدی بودند که با ایراد سخنرانی در جلسه مجمع و انتقاد نسبت به وضعیت هیئت جانبازان و معلولان استان، انصراف خود را از این انتخابات به صورت کتبی ارائه دادند.

 

اصغر زینی وند دیگر کاندیدای این مجمع نیز غایب جلسه بود و از لیست کاندیداها کنار گذاشته شد.

 

واکنش رئیس فدراسیون به انتقادات

انتقاد کاندیداهای حاضر در مجمع نسبت به مدیریت هیئت جانبازان و معلولان لرستان واکنش رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان را نیز در پی داشت تا حمید علی صمیمی بگوید: در مجمع جانبازان و معلولان همیشه اخلاق رعایت می شود و سعی می شود حرمت ها حفظ شود.

 

وی با بیان اینکه اینجا بحث نقد یکدیگر نیست، می خواهیم خود را ارائه دهیم و جمع رای بدهند، تصریح کرد: اگر شما نقد کنید باید اجازه بدهم رئیس هیئت نیز دوباره پاسخ بدهد.

 

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان خطاب به کاندیداها خاطرنشان کرد: در همان مسیر اعلام شده برنامه های خود را ارائه دهید و به رای گذاشته شود.

 

تنها کاندیدای مجمع برای پنجمین بار رای آورد

در نهایت با برگزاری انتخابات، سید حمید الیاسی تنها کاندیدای باقیمانده در مجمع انتخاباتی هیئت جانبازان و معلولان لرستان با کسب ۱۵ رای برای پنجمین بار به عنوان رئیس هیئت جانبازان و معلولان این استان انتخاب شد.

 

سید حمید الیاسی پس از انتخاب مجدد خود به عنوان رئیس هیئت در سخنانی با اشاره به اینکه قطعا بحث ها و انتقاد کاندیداها را مورد نظر قرار می دهم، مطالبی را که فرمودند یادداشت کرده ام، اظهار داشت: هدف و برنامه و سیاست ما این است که ورزش جانبازان را توسعه دهیم.

 

وی با بیان اینکه توسعه ورزش جانبازان و معلولان در لرستان نیز با حضور مربیان، داوران و سرپرستان محقق شده است، تصریح کرد: قصد ندارم صحبت های دوستان را توجیه کنم، سعی ما این بوده تا جایی که در توان مان است خدمت کنیم.

 

رئیس هیئت جانبازان و معلولان لرستان با تاکید بر اینکه رفاقت و صمیمت و دوستی در این هیئت باعث افتخار آفرینی شده است، افزود: ۴ دوره انتخاب شده ام و این پنجمین دوره است، این ناشی از صمیمت بین دوستان است و قطعا از نظرات منتقدان هم استفاده خواهیم کرد.

 

منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است