بازدید مدیران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از مرکز علمی کاربردی رعد

بازدید مدیران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از مرکز علمی کاربردی رعد

17 تیر 1397

دکتر پیمان صالحی معاون نوآوری  و تجاریسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به همراه دکتر هادی رمضانی معاون برنامه ریزی و نظارت مرکز طرحهای کلان ملی فناوری از مجتمع و مرکز علمی کاربردی رعد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ دکتر پیمان صالحی و دکترهادی رمضانی از مدیران معاونت علمی و فناوری اطلاعات ریاست جمهوری در نشستی با مهندس احمد میرزاخانی ریاست هیأت مدیره، منصوره پناهی مدیرعامل مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، دکتر حسین علاقهبند ریأست مرکز علمی کاربری رعد، زمینههای همکاری مشترک و حل مشکلات پیش روی توانیابان و نخبگان دارای معلولیت را بررسی کردند.

در این نشست مهندس میرزاخانی با تأکید بر حمایت از نخبگان دارای معلولیت ابراز امیدواری کرد تا با همکاری و حمایت بنیاد پروفسور مریم میرزاخانی و مرکز ملی نخبگان حل مسائل پیش روی افراد معلول، مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه منصوره پناهی بر نقش مناسبسازی در افزایش حضور اجتماعی افراد معلول اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات توانیابان عدم مناسبسازی محیطهای شهری است، اما آنچه که ما در موضوع تغییر نگرش جامعه دنبال میکنیم ارائه شناخت صحیح از معلولیت در نگاه همه شهروندان و در واقع مناسب سازی ذهن همه مردم جامعه است.

همچنین دکتر حسین علاقهبند بر توسعه فعالیت¬های مرکز علمی کاربردی برای ارائه خدمات علمی به دانشجویان توانیاب تاکید کردند.

سپس دکتر پیمان صالحی ضمن ابراز خرسندی از فعالیتهای مجتمع و مرکز علمی کاربردی به توانیابان با سخنانی درباره تأثیر هوش مصنوعی در ارتقا کیفیت زندگی افراد دارای معلولیت گفت: هوش مصنوعی و دستاوردهای  مبتنی بر این بخش برای کمک به توانیابان درکشور فعال است و موفقیتهای خوبی هم به دست آمده است.

در پایان مدیران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از بخشهای مختلف مرکز علمی کاربردی رعد و مجتمع رعد بازدید کردند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است