اختصاص سالن ورزشی برای جانبازان در اولویت است

اختصاص سالن ورزشی برای جانبازان در اولویت است

26 تیر 1397

این نشست با هماهنگی علی امان زاده  رییس هیات جانبازان و معلولین استان با هدف بررسی مشکلات و معرفی اعضای هیات در محل اتاق جلسات اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ترتیب یافت.

 

رئیس هیات جانبازان و معلولین آذربایجان غربی در نشست هم اندیشی با ندیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: نبود سالن و اعتبار لازم برای اعزام تیم ها از مهمترین دغدغه های این هیات طی سه سال اخیر بوده به طوری که بسیاری از برنامه های هیات را تحت تاثیر قرار داده است.

 

علی امان زاده ادامه داد: ورزشکاران این هیات جز مدال آوران و قهرمانان برتر کشوری هستند و وجود سیامند رحمان گواه بر این ادعاست.

 

وی بیان کرد: موفقیت های ورزشی معلولان و جانبازان آذربایجان غربی در عرصه های ملی و بین المللی نیز در حقیقت، اثباتی بر این ادعاست که نقص عضو و معلولیت، محدودیت نیست و حضور در میدان های ورزشی مقدمه جامعه پذیری این قشر به شمار می رود.

 

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی بر ضرورت اختصاص سالن های مجهز و ویژه برای ورزشکاران جانباز و معلول در استان تاکید کرد.

 

عبدالله چمن گلی در این نشست افزود: این اداره کل با تمام توان درصدد حمایت از هیات های ورزشی تحت پوشش و از جمله هیات جانبازان و معلولان است.

 

وی با اشاره به اینکه اماکن ورزشی مناسبی برای این هیات در اختیار نیست، گفت: نبود فضای مناسب ورزشکاران این هیات را با محدودیت برای تمرین مواجه کرده است.

 

وی ادامه داد: راه حل پیشنهادی، ساخت سالن اختصاصی برای این هیات است که برای محقق شدن این امر نیازمند همکاری سازمان های مربوطه است زیرا اداره کل ورزش و جوانان به تنهایی توانایی حل این مشکل را ندارد .

 

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی بیان کرد: این اداره کل نگاه ویژه ای به ورزش جانبازان و معلولان دارد تا با جذب نخبه های ورزشی و تربیت ورزشکاران توانا سهمی موثر در کشف استعدادهای جدید از بطن علاقه مندان رشته های مختلف ورزشی داشته باشد.

 

چمن گلی در خصوص اعتبارات این هیات نیز افزود: اداره کل نمی تواند اعتبارهای هیات ها را به تنهایی تامین کند و برای حل این مشکل نیازمند همراهی مسوولان است.

 

وی ادامه داد: ورزشکاران معلول و جانباز این استان توانستند در عرصه های مختلف ورزشی افتخاراتی را برای استان و کشور کسب کنند و باید قدر زحمت ها و تلاش های این قشر را بدانیم.

 

منبع : برنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است