بلاتکلیفی انجمن قایقرانی معلولان

بلاتکلیفی انجمن قایقرانی معلولان

30 تیر 1397

قایقرانان معلول در حالی خود را برای مسابقات جهانی پرتغال آماده می‌کنند که هنوز وضعیت این رشته مشخص نیست که روند فعالیت آنها زیر نظر فدراسیون قایقرانی است یا فدراسیون جانبازان و معلولان.

 

 قایقرانان معلول در حالی از سال گذشته تمرینات خود را در دریاچه ورزشگاه آزادی زیر نظر مهدوی‌نیا و با حمایت فدراسیون قایقرانی برای شرکت در مسابقات جهانی پرتغال پیگیری می‌کنند که هنوز تکلیف این رشته مشخص نیست که اعزام‌ها و برپایی اردوهای تدارکاتی قایقرانان معلول توسط فدراسیون قایقرانی انجام می‌شود یا کمیته ملی پارالمپیک.

 

محمد حائری رییس انجمن قایقرانی معلولان با بیان این که بعد از ریاست حمیدعلی صمیمی در راس فدراسیون جانبازان و معلولان تکلیف من به عنوان ریاست انجمن قایقرانی مشخص نیست، گفت: از زمانی که صمیمی ریاست فدراسیون جانبازان و معلولان را بر عهده گرفته است، از آن زمان تاکنون تکلیف ما به عنوان رییس انجمن مشخص نیست و هیچ صحبتی برای ادامه همکاری و یا جابجایی در ریاست انجمن صورت نگرفته است و واقعا در این زمینه نمی‌دانم که برای این حوزه برنامه‌ریزی داشته باشیم یا خیر؟ هر چند از ابتدای سال تاکنون تمام فعالیت‌های قایقرانان معلول توسط فدراسیون قایقرانی انجام شده و فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک نقشی در این زمینه نداشته و ندارند.

 

قربان زیلا دبیر انجمن قایقرانی معلولان نیز در این خصوص اظهار کرد: در حال حاضر تمام فعالیت‌های قایقرانی معلولان اعم از برپایی اردوها، برگزاری تمرینات و اعزام تیم به مسابقات مختلف توسط فدراسیون قایقرانی انجام می‌شود و فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک نقشی در این زمینه نداشته است. به نظر می‌رسد قرار است در آینده قایقرانی معلولان نیز زیر نظر فدراسیون قایقرانی فعالیت های خود را ادامه دهد. هرچند هنوز در این زمینه ابلاغی نه از سوی فدراسیون جانبازان و معلولان و نه کمیته ملی پارالمپیک به فدراسیون قایقرانی ارائه نشده که این رشته در حال حاضر زیر نظر فدراسیون قایقرانی است یا کمیته ملی پارالمپیک. امیدوارم هر چه سریعتر تکلیف انجمن قایقرانی مشخص شود تا از بلاتکلیفی خارج شویم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است