سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولان در خدمت توان یابان توان تک

سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولان در خدمت توان یابان توان تک

5 مرداد 1397

با درخواست مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و دبیرخانه نمایشگاه بین المللی الکامپ و همکاری سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولان؛ توان یابان تهرانی می توانند جهت حضور در نمایشگاه توان تک از خدمات این سامانه استفاده نمایند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ بر اساس اعلام سامانه حمل و نقل معلولان و جانبازان در زمان برگزاری رویداد توان تک، توان یابان دارای شماره کد شناسایی سامانه؛ می توانند طبق روال معمول از خدمات سامانه برای بازدید از نمایشگاه الکامپ و توان تک استفاده نمایند.

بر پایه این گزارش همچنین در صورت نیاز توان یابان می توانند با واحد مددکاری مجتمع رعد به شماره 88082266 تماس حاصل فرمایند.

ذومین دوره توان تک از 6 تا 9 مردادماه سالجاری با شعار "فرصت های برابر در فناوری و دسترس پذیری" همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

علاقه مندان به شرکت در دومین رویداد توان تک می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه توان تک به شماره تلفن 88371096 تماس حاصل نموده یا به وب سایت www.raad-charity.org  مراجعه نمایند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است