استارت آپ توانیتو: توانمندسازی برای همه

استارت آپ توانیتو: توانمندسازی برای همه

5 مرداد 1397

 توانیتو درگاهی اینترنتی برای عرضه خدمات به شهروندان دارای معلولیت و سایر افراد نیازمند به مراقبت‌ها و خدمات خاص است.

 این استارت‌آپ با شعار «توانمند‌سازی برای همه»  می‌کوشد تا خدمات‌دهندگان و خدمات‌گیرندگان را با یکدیگر آشنا و از این طریق کسب درآمد کند.

توانیتو توانسته است در اولین دوره رویداد توان‌تک مقام سوم در بخش استارت آپها را کسب کند.

وب‌سایت و اپلیکیشن توانیتو یک بانک اطلاعاتی جامع از خدمات مختلف براى افراد معلول است و فضایی را برای تعامل و همدلی میان افراد دارای معلولیت و خدمات مرتبط به این قشر که با توجه به نیاز و شرایط خاص آنها به وجود آورده تا به این ترتیب سطح کمی و کیفی زندگی افراد معلول ارتقاء یابد.

چشم انداز و برنامه های آتی توانیتو برای توسعه استارت آپ و عرضه خدمات برای شهروندان دارای معلولیت در سراسر ایران است.

وحید رجبلو بنیانگذار جوان توانیتو متولد سال ۶۶ است. اگر چه وی دارای محدودیت‌های فیزیکی‌ است، اما تحصیلات خود را به شکل غیرحضوری ادامه داده و از هفت سال پیش وارد حوزه برنامه‌نویسی شده است. او تلاش کرده است در حوزه طراحی وب‌سایت مهارت‌های خود را افزایش دهد.

این مدیر استارتاپی جوان و با انگیزه از حدود یک دهه پیش تصمیم گرفت به سراغ کامپیوتر برود و اکنون یازدهمین سالی است که از این حوزه کسب درآمد می‌کند.

رجبلو امیدوار است تا با توانیتو شهروندان دارای معلولیت بتوانند خدمات خود را عرضه کنند یا از خدمات‌دهندگان خدمت مناسب خودشان را دریافت کنند.

مشاغلی که استارتاپ توانیتو قصد دارد آنها را به افراد معلول معرفی می‌کند، شامل خدمات آرایشی، خدمات پزشکی، حمل و نقل، خرید مایحتاج ، آموزش و … می‌شود.

 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است