آرش برهمند سردبیر ماهنامه پیوست؛

آرش برهمند سردبیر ماهنامه پیوست؛

توان‌تک برای ما در الکامپ یک حضور حیاتی بود

8 مرداد 1397

آرش برهمند سردبیر ماهنامه پیوست و عضو دبیرخانه دائمی توانتک در گفتگو با ستاد خبری توانتک گفت: اگر بخواهیم به لحاظ محل برگزاری و حضور استارتاپ‌های توان تک مقایسه ای داشته باشیم باید اکنون بخش توان تک در حاشیه الکامپ قرار گیرد؛ اما همانطور که می بنیم اینطور نبوده. طی دو روز گذشته تقریبا اکثر بازدیدکنندگان و میهمانان ویژه به نمایشگاه توانتک سر می زنند و از آن بازدید می کنند. توانتک برای ما در الکامپ یک حضور حیاتی بود.

یکی از مهم‌ترین وظایف الکام استارز این است که بتواند بستری برای تبادل یک سری مفاهیم حیاتی در حوزه فناوری اطلاعات فراهم کند. یکی از این مفاهیم مهم، مناسب‌سازی و دسترس پذیری فضای آی تی برای همه افراد بود.

برهمند ادامه داد: در واقع توانتک فضایی است تا افراد دارای معلولیت به جامعه بپیوندند. تکنولوژی امروز متعلق به زندگی روزمره همه انسان‌هاست.

وی افزود: وقتی که این تکنولوژی‌ها که پیشران زندگی امروز هستند شروع به دیدن بخش بزرگی از آدم‌ها و درک آنها کنند، یعنی دارند در مورد یک جامعه بیش از ده درصدی مشتریان بالقوه یا بالفعل خود تصمیم می گیرند. بنابراین، این ماجرا هم به لحاظ مسئولیت اجتماعی و هم به لحاظ کسب و کار نقش مهمی دارد. هر استارتاپی که  به مسائل حوزه معلولیت توجه کند ده درصد از بازار را در حال حاضر در دست خواهد داشت.

عضو دبیرخانه دائمی توانتک در پایان این گفتگوی کوتاه با برجسته دانستن نقش توانتک گفت: از حضور مجتمع رعد و اعضای توان تک تشکر می کنم چون حضور شما در الکام استارز چیزی بیش از یک تعامل است و آن هم همدلی شماست. حضور توان تک به ما این اطمینان را می دهد که ما در الکامپ در مسیر درستی در حال حرکت هستیم.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است