کارآموزان مجتمع رعد «قصه زندگی من» را روایتگری می­‌کنند

کارآموزان مجتمع رعد «قصه زندگی من» را روایتگری می­‌کنند

11 شهریور 1397

قصه‌‌­های 90 ثانیه‌ای بخش جدیدی در بیست و یکمین جشنواره بین‌ المللی قصه‌ گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و روایتی مستندگونه از غم‌­‌ها، شادی‌‌ها و لحظات پندآموز زندگی قصه‌‌گویان است که در قالب فیلم 90 ثانیه‌ای در اختیار جشنواره قرار می­گیرد.

به گزارش مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ با درخواست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کارآموزان مجتمع رعد و سایر توان­‌یابان از سراسر کشور می­توانند با شرکت در بخش قصه‌‌های 90 ثانیه‌‌ای، بخش جدید بیست و یکمین جشنواره بین‌ المللی قصه‌­‌گویی، روایتگر قصه­‌های زندگی خود و دیگران باشند.

بر این اساس شرکت­‌کنندگان می‌­توانند قصه زندگی خود را به صورت فیلم در قالب mp4 حجم 200 تا 400 مگابایت، حداکثر در 90 ثانیه با استفاده از دوربین، موبایل و نظایر آن تصویربرداری کنند، فایل قصه­‌گویی باید از تصاویر با کیفیت و صدای مطلوب در قاب افقی و رعایت پوشش مناسب  منطبق با شئونات اسلامی برخوردار باشد.

بر پایه این گزارش؛ علاوه بر داوری و انتخاب آثار برگزیده، قصه‌‌های برتر در کتاب قصه زندگی من با نام خود قصه‌‌گو چاپ و آثار برگزیده از طریق رسانه‌‌های دیداری منتشر می‌‌شود و علاقه‌‌مندان تا 25 شهریور 1397 فرصت دارند در سامانه جشنواره قصه‌‌گویی به نشانی: www.kanoonfest.ir ثبت‌‌نام و آثار خود را ارسال کنند.

گفتنی­‌ست، جوایز شرکت­‌کنندگان در هر بخش جشنواره شامل: برگـزیده اول؛ لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ 30 میلیون ریال، برگزیده دوم؛ لوح تقدیر و جایزه نقدی به مـبلغ 20 مـیلیون ریــال و برگزیده سوم؛ لوح تقدیر و جایزه نقدی به مـبلغ 10 میلیون ریـال است. بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌‌گویی کانون امسال هم‌‌زمان با شب یلدا برگزار می‌‌شود و دبیرخانه مرکزی آن  در تهران، خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع شده است.

 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است