معلولان در انتظار اجرای قانون جدید حمایت از حقوق معلولان هستند

معلولان در انتظار اجرای قانون جدید حمایت از حقوق معلولان هستند

14 شهریور 1397

علی همت‌محمودنژاد  با اشاره به اینکه انوشیروان محسنی بندپی با تصدی پست وزارت رفاه فرصت ایجاد نقش تاریخی خود در زندگی معلولین ایران را داراست، اظهار کرد: پس از حمایت‌های بندپی رئیس وقت سازمان بهزیستی کشور از تصویب قانون حمایت از حقوق معلولان در مجلس بیش از 3 میلیون معلول و 12 میلیون نفر از خانواده‌های آنان منتظرند تا در صورت معرفی بندپی از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر رفاه و رای مثبت مجلس به آنان اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان را جشن بگیرند.

 

محمود‌نژاد بیان کرد: مدیریت 3 ساله بندپی بر سازمان بهزیستی و آگاهی وی در امور زنان سرپرست خانوار، معلولان، سالمندان، بیمه سلامت و تامین اجتماعی می‌تواند فرصت خوبی برای پرداختن و رفع معضلات اجتماعی در کشور برای جمهوری اسلامی ایران باشد.

 

مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران خاطرنشان کرد: این اولین بار است که در تاریخ جمهوری اسلامی از بدنه سازمان بهزیستی فردی به عنوان سرپرست وزارت رفاه و کاندید تصدی این پست معرفی می‌شود.

 

وی همچنین از بندپی خواست که با وجه به حمایت همه‌جانبه جامعه مدنی معلولین از ایشان در خصوص تصدی پست وزارت رفاه برنامه‌ای جامع و مدون، علمی و عمل‌گرا جهت کسب رای مثبت مجلس ارائه دهد.

 

منبع : تسنیم

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است