جاکارتا اولین تجربه‌ام در بازی‌های پاراآسیایی است/ هدفم شکست حریف چینی است

جاکارتا اولین تجربه‌ام در بازی‌های پاراآسیایی است/ هدفم شکست حریف چینی است

15 شهریور 1397

راضیه محمودی ملی‌پوش کم‌بینای رشته دوومیدانی از استان اصفهان 9 سال است در تیم ملی عضویت دارد و در ماده پرتاب دیسک فعالیت می‌کند؛ نشان نقره مسابقات جهانی 2015 امارات از افتخارات ملی او است.

 

از سال 92 تا 97 در کلیه مسابقات داخلی چه لیگ باشگاهی و چه قهرمانی کشور نفر اول رقابت‌ها در پرتاب دیسک بوده، پیش از این نیز در دوومیدانی ماده‌های پرش طول، پرش ارتفاع و دوی سرعت همچنین رشته گلبال در حد کشوری فعالیت داشته است.

 

این ملی‌پوش هم‌اکنون خود را برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا آماده می‌کند تا بتواند در آن رقابت‌ها هم افتخارآفرین باشد.

 

امیدوارم عملکردم بازخورد خوبی در جاکارتا داشته باشد

 

راضیه محمودی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: اردیبهشت ماه سال جاری در مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی، با کسب مقام نخست رکورد مورد نظر را به دست آوردم و سهمیه ورود به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا را کسب کردم؛ در واقع اولین بار است که حضور در این رقابت‌ها را تجربه می‌کنم.

 

وی افزود: اردوهای ما به صورت غیرمتمرکز بوده و هر ورزشکار زیر نظر مربی خود در شهر خودش تمرین می‌کند، تمرینات در سطح خیلی خوبی صورت می‌گیرد، هفته‌ای 10 جلسه تمرین دارم چه بدنسازی و چه پرتاب که زیر نظر مربی‌ام انجام می‌‌شود.

 

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی دوومیدانی بانوان نابینا و کم‌بینا عنوان کرد: حریف اصلی‌ام از کشور چین بوده که بسیار قوی و نفر اول آسیا است، سابقه زیادی در سطح آسیا دارد و خیلی قدرتمند است.

 

وی اضافه کرد: هدفم این است که بتوانم این حریف را شکست دهم و پیروز میدان باشم چون واقعا رقیب سرسختی است.

 

محمودی خاطرنشان کرد: با همین امکانات موجود همه سعی‌ام را کردم تا تمریناتم را خوب انجام دهم و تمام فکر و ذکرم مسابقات است؛ از حالا به بعد هم تلاش می‌کنم، امیدوارم عملکردم بازخورد خوبی در جاکارتا داشته باشد.
 
 
منبع : برنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است