خسروی‌وفا: به مقام سومی بازی‌های جاکارتا نگاه داریم

خسروی‌وفا: به مقام سومی بازی‌های جاکارتا نگاه داریم

17 شهریور 1397

 اولین جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک بعد از بازی های آسیایی 2018 صبح امروز به ریاست دکتر مسعود سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. 

 

در بخشی از این نشست رییس کمیته ملی پارالمپیک به تشریح وضعیت کاروان ایران و میزان آمادگی ورزشکاران جانباز و معلول پیش از بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا پرداخت و گفت: کلیه مقدمات و تدارکات لازم برای حضور موفق ورزیکاران ایران در این بازی ها فراهم شده و امیدواریم که حضور موفقی در جاکارتا داشته باشیم. 

 

محمود خسروی وفا ادامه داد: با 210 ورزشکار به بازی های پاراآسیایی می رویم که غیر از یک رشته برای تمام آنها شانس مدال قائل هستیم. کاروان ایران در این رقابت ها بسیار جمع و جور است و در واقع فشرده ترین کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی بعد از انقلاب است. 

 

وی افزود: کل کاروان اعزامی ایران شامل کادر سرپرستی، ورزشکاران، مربیتن و خبرنگاران حدود 350 نفر هستند که همگی در دهکده بازی ها استقرار دارند تا نظارت بر آنها راحت تر انجام شود. 

 

خسروی وفا در انتها گفت: اولویت ما حفظ مقام چهارمی دوره گذشته است اما قطعا به مقام سومی در مجموع هم نظر داریم و پیش بینی می کنیم اگر اتفاق خاصی نیفتد و عملکرد ورزشکاران مطابق انتظار باشد به مقام سومی بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا خواهیم رسید.

 

 
منبع : برنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است