کمک­های گروه همیاران بحران

کمک­های گروه همیاران بحران

در 6 پارچه آبادی استان کرمانشاه

14 مهر 1397

به منظور پیشبرد برنامه­ های گروه همیاران بحران در استان کرمانشاه 2 نفر از مسؤولان مجتمع رعد طی سفری کوتاه، تفاهم­نامه ساخت 16 باب منزل روستایی توابع سرپل ذهاب و جوانرود را امضا کردند و مقدمات اجرا آن را فراهم آوردند.

به گزارش روابط­ عمومی مجتمع رعد؛ مهندس سید قاسم لواسانی عضو هیأت امنا و رضا سخن­سنج مدیر روابط عمومی این مؤسسه در سفری 2 روزه به استان کرمانشاه ابتدا تفاهم­نامه تکمیل منازل 13 خانوار از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستاهای حسن سلیمان، میولی شیرخان، میولی سفلی و رمکی رمضان با اعتباری معادل یک میلیارد و 560 میلیون ريال را به امضا رساندند و در ادامه نیمی از مبلغ پروژه به میزان 780 میلیون ريال به عنوان قسط اول تفاهم­نامه از سوی گروه همیاران بحران به کمیته امداد پرداخت کردند. سپس در ادامه از تک تک پروژه­های در حال ساخت و در آستانه تکمیل این خانوارها بازدید شد.

در ادامه براساس توافقات قبلی، تفاهم­نامه تکمیل و ساخت منازل 3 خانوار از مددجویان سازمان بهزیستی استان کرمانشاه واقع در روستاهای شروینه، حسن سلیمان و بانی­ هوان امضا شد که مجموع اعتبارات این پروژه بالغ 360 میلیون ريال است که 180 میلیون ريال قسط اول آن به حساب بهزیستی کرمانشاه واریز و از منازل در حال ساخت مددجویان بازدید شد. 

بازدید از روستای مرزی تیله­ کوه چند 100 متر مانده به کشور  عراق، بخش دیگری از برنامه­ های این سفر بود که با برگزاری جلسه مشورتی در ستاد معین بنیاد مسکن استان اردبیل توافق شد با اختصاص بودجه ­ای معادل یک میلیارد و 600 میلیون ريال گروه همیاران بحران در ساخت و تکمیل 20 باب منازل روستایی این دهکده مرزی مشارکت نموده و وظیفه نظارت بر اجرا را به ستاد معین مسکن استان اردبیل واگذار کند.

ساماندهی کانکس­ های اهدایی هم بخش دیگری از برنامه ­های این سفر بود که ابتدا تفاهم­نامه­ی امانت­سپاری کمپ 10 کانکسی به همراه یک دستگاه کانکس سرویس بهداشتی (حمام و دستشویی) برای سازمان فنی و حرفه­ای به امضا رسید تا کارگاه­ها و کلاس­های کارآفرینی و اشتغال برپا شود و سپس مذاکراتی با فرمانداری و کمیته امداد سرپل ذهاب انجام شد تا یک کمپ 15 کانکسی به اشتغال و کارآفرینی جوانان این شهرستان اختصاص پیدا کند.

شایان ذکر است اقدامات گروه همیاران بحران تا تحویل منازل روستائیان و ساماندهی کانکس های مسکونی ادامه خواهد یافت. 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است