۵ مدال دیگر ایران در پاراآسیایی/ قلعه ناصری پنجمین طلایی ایران

۵ مدال دیگر ایران در پاراآسیایی/ قلعه ناصری پنجمین طلایی ایران

16 مهر 1397

در ادامه رقابت‌های دوومیدانی بازیهای پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، چهار مدال دیگر به نمایندگان ایران رسید و ملی‌پوش جودو هم برنز گرفت.

 

در ادامه رقابت های دوومیدانی پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا ۴ نماینده کشورمان در ماده پرتاب دیسک کلاس ادغامی F۵۴/۵۵/۵۶ به رقابت با حریفان پرداختند که در نهایت طلا، نقره و برنز را از آن خود کردند.

 

علیرضا قلعه ناصری با رکورد ۱۲.۴۳ طلا گرفت، جلیل باقری با حد نصاب ۱۴.۳۷ به مدال نقره دست یافت و حامد امیری با رکورد ۱۲.۳۰ صاحب مدال برنز شد.

 

همچنین  علی امیدی نماینده کشورمان در ماده پرتاب نیزه کلاس ادغامی F42-44/61-64 به رقابت با حریفان پرداخت که در نهایت مدال برنز را از آن خود کرد. امیدی با حدنصاب 58.98 برنز گرفت. پرتابگر هندی با رکورد 60.01 به مدال طلای رسید و نماینده سریلانکا با حدنصاب 59.32 به مدال نقره دست یافت.

 

اما در جودو، میثم بنی طبا جودو کار نابینای وزن ۶۰ کیلوگرم ایران با غلبه بر حریف هندی خود، مدال برنز سومین دوره مسابقات پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را از آن خود کرد. او در یک مبارزه سخت و نفس گیر که تا ثانیه های پایانی با تساوی در جریان بود توانست در ۲۰ ثانیه آخر با امتیاز ایپون از سد حریف خود بگذرد.

 

همچنین تیم ملی تیر و کمان در روز نخست مسابقات کامپوند ۶ نماینده داشت. محمدرضا زندی و مجید کاکتوش در بخش w۱ و سمیه عباسپور ، راضیه شیرمحمدی ،هادی نوری و سینا منشازاده در کامپوند شش ورزشکار تیر و کمان در مسابقات بعد از ظهر بودند که با برگزاری مسابقات مقدماتی فقط مجید کاکتوش و محمد رضا زندی در بخش w۱ به مرحله یک چهارم رسیدند و به این ترتیب سایر نمایندگان ایران حذف شدند.

 

 
منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است