کرمانی: مدال نقره پرتاب نیزه را در بازی‌های پاراآسیایی کسب کردم‌

کرمانی: مدال نقره پرتاب نیزه را در بازی‌های پاراآسیایی کسب کردم‌

22 مهر 1397

 انسان با همه ویژگی‌های طبیعی انسانی‌اش وقتی هدفی را دنبال می‌کند تنها به این می‌اندیشد؛ تلاش برای رسیدن به هدف؛ اما قبل از آن باید دانست مطالعه و شناخت خود در کنار تلاش اهمیتی مضاعف دارد.     

  

اعتماد به خود و توانایی‌های خود اولین گام برای موفقیت در راهی است که باید رنج‌ها کشید و جسم و روان را به سختی عادت داد چراکه برای انجام کار استفاده از توانمندی‌ها و شناخت آن به هر چیز دیگری ارجحیت دارد همان‌طور که بانوی اصفهانی پرتابگر نیزه در بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا اثبات کرد.

 

او که چهار سال پیش با حضور در بازی‌های پاراآسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی به کسب عنوان دوم در ماده پرتاب وزنه و عنوان سوم در پرتاب نیزه موفق شده بود این بار در جاکارتای اندونزی با مدال‌آوری‌اش افتخاری دیگر آفرید.

 

همچنین در مسابقات پاراآسیایی و اقیانوسیه 2016 امارات به مقام دوم در ماده پرتاب وزنه و مقام سوم در پرتاب نیزه دست یافته و در رقابت‌های جهانی امارات عنوان سومی را در ماده پرتاب نیزه کسب کرده است.

 

این بانوی ملی‌پوش که هم‌اکنون در جاکارتا حضور دارد و مسابقاتش را به اتمام رسانده از حریفان و سطح رقابت‌های این دوره صحبت می‌کند.

 

یک بانوی ایرانی در پرتاب نیزه سوم شد 

فائزه کرمانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: برای بار دوم است که در بازی‌های پاراآسیایی شرکت می‌کنم و قبلا تجربه حضور در این رقابت‌ها را در اینچئون کره جنوبی داشتم که آنجا موفق شدم در دو ماده مدال کسب کنم؛ در پرتاب وزنه مقام دوم و در ماده پرتاب نیزه مقام سوم را آوردم.

 

وی افزود: در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در پرتاب نیزه مقام دوم و مدال نقره را به دست آوردم البته در ماده پرتاب وزنه هم شرکت کردم اما پنجم شدم و به مدال نرسیدم.

 

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی دوومیدانی بانوان جانباز و معلول عنوان کرد: رقیب اصلی‌ام حریفی از چین بود که به عنوان نخست دست یافت، من دوم شدم و یک بانوی ایرانی که هم‌تیمی خودم بود به مقام سوم رسید.

 

وی ادامه داد: سطح مسابقات خیلی بالا بود حتی کسانی بودند که در رقابت‌‌های پارالمپیک شرکت کرده بودند و یا مقام‌های جهانی داشتند اما از اینجا دست خالی رفتند، خدا را شکر می‌کنم که من توانستم مقام دوم را به دست بیاورم و نقره بگیرم.

 

کرمانی خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها از نامش پیدا است، پاراآسیایی، یعنی مهم‌ترین مسابقات در آسیا که سطح بسیار بالایی دارد و مقام آوردن در این رقابت‌ها واقعا سخت است، فرقش با سایر مسابقاتی که در رده ملی شرکت می‌کنیم این است که میدان، میدان بزرگ‌تری بوده و رقابت خیلی سخت‌تر است همچنین رقبا پرتعداد هستند.   

 

منبع : برنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است